خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شهادت سردار غلامی در ماه صفر و ایام اربعین افتخار بزرگی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سردار شهید ابراهیم غلامی در ماه صفر که انقلاب اسلامی نیز از برکت محرم و صفر است، به شهادت رسید و این افتخاری بسیار بزرگ است.
کد خبر: ۹۱۸۱۰۲۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، پیش از ظهر امروز با حضور در منزل سردار شهید ابراهیم غلامی ضمن تسلیت به خانواده این شهید گفت: همه ی انسان ها باید از دنیا بروند و اینجا جای ماندن نیست امام چطور رفتن مهم است، از دنیا رفتن و ماندن در اختیار ما نیست اما اینکه چگونه از دنیا برویم در اختیار ما قرار دارد.

 

وی عنوان کرد:  امیدواریم خداوند متعال به برکت سردار شهید غلامی و شهدای انقلاب اسلامی عاقبت ما را نیز ختم به خیر بفرماید، تاریخ یک تابلو است و دیدن این تابلو مهم است تا بدانیم قبل از ما دیگران چگونه بودند و چگونه از دنیا رفته اند.

 

عبادی اظهار داشت: در این تابلو چهره‌ی شهدا و تمامی آن هایی که زندگی خود را در راه هدف الهی گذاشته اند، به مانند نوری تابان می درخشد و چه توفیقاتی در این تابلو نصیب برخی ها می شود.

 

وی اضافه کرد: ستمگران در جنگی نابرابر به ایران اسلامی حمله کردند و کسانی بودند که از این فرصت استفاده کردند و مردانه سینه سپر کرده و در مقابل دشمن ایستادند و برای خود امتیازاتی معنوی به دست آوردند که از جمله آن ها می توان به جانبازان و رزمندگانی که دوران سخت اسارت در دست بیگانه را تحمل کردند، اشاره کرد.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز می بینیم که نام مبارک این سردار بزرگ در دوران دفاع هشت ساله می درخشد، جانبازان هم برای خود و هم برای خانواده های خود امتیازات بزرگی کسب کردند.

 

وی ادامه داد:  بازنشستگی در سیستم اداری است، اما انسان متعهد هیچ گاه بازنشسته نمی شود و تا آخرین رمقی که در وجودش قرار دارد در راه احقاق حق و ابطال باطل در راه خدا تلاش می کند و این امتیازی است که این سردار بزرگ به دست آورد و در نهایت به آن نیز ختم نشد و امتیاز شهادت را نیز کسب کرد.
 

عبادی خاطرنشان کرد: سردار شهید ابراهیم غلامی در ماه صفر که انقلاب اسلامی نیز از برکت محرم و صفر است، به شهادت رسید و این افتخاری بسیار بزرگ است.

 

وی بیان داشت:  خانواده این شهید بزرگوار تحمل مصائب از دست دادن شهید را در روزهایی دارند که حضرت زینب کبری سلام الله علیها و خاندان اهل بیت علیه السلام سخت ترین مصائب را در راه خدا به دوش می کشند، لذا این عزیزان با کاروان حضرت زینب سلام الله علیها همراه شده اند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار داریم گفت: امروز اربعین حسینی یک مسئله بین المللی است و سیل جمعیت نه تنها از کشور ایران اسلامی بلکه از کشورهای مختلف برای پیوستن به کاروان حضرت زینب کبری سلام الله علیها و امام سجاد علیه السلام به سمت کربلا روانه می شوند و این ایام خاص، امتیازی است که این خانواده سردار شهید کسب کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها