خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ خبر داد

اجرای بیش از ۱۳۰ برنامه طی هفته نیروی انتظامی در کبودراهنگ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ از اجرای بیش از ۱۳۰ برنامه فرهنگی، تربیتی، آموزشی و عملیاتی در هفته نیروی انتظامی در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۱۳۲۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱

اجرای بیش از ۱۳۰ برنامه طی هفته نیروی انتظامی در کبودراهنگبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ مجید گلی در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان کبودراهنگ برگزار شد، اظهار داشت: سیاست رسانه‌ای ناجا ارتباط نزدیک با رسانه‌ها است و رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و ناجا هستند.

وی افزود: متاسفانه رسانه‌های بیگانه به دنبال سیاه‌نمایی از وضعیت کشور ما هستند و این موضوع وظیفه خبرنگاران ما را که به دنبال انعکاس صحیح و همراه با صداقت اخبار هستند را سنگین می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی کبودراهنگ ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته ناجا گفت: هفته ناجا با شعار «پلیس هوشمند؛ امین مردم» از روز پنجشنبه ۱۱ مهر ماه آغاز می‌شود.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته ناجا پرداخت و گفت: بیش از ۱۳۰ برنامه با موضوعات فرهنگی، تربیتی، ورزشی، آموزشی و عملیاتی برای اجرا در هفته ناجا برنامه‌ریزی شده است.

گلی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده افزود: غبارروبی مزار شهداء، دیدار با خانواده معظم شهداء و جانبازان و بازنشستگان ناجا، دیدار با امام جمعه، رژه خودرویی در سطح شهر، برپایی ارائه خدمات پزشکی و ایستگاه مشاوره رایگان با حضور کارشناسان، برگزاری مراسم صبحگاه عمومی با حضور مسئولین و نیروهای مسلح شهرستان، کوهپیمایی کارکنان، حضور پرسنل ناجا در پایگاه‌های بسیج مساجد، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در سه بخش شهرستان، همایش پیاده‌روی خانواده کارکنان ناجا، اهداء خون توسط پرسنل ناجا از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات