خبرهای داغ:
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع):

اجرای امر به معروف و نهی ازمنکر در قم از خواسته‌های رهبر انقلاب است

دشمن با همه وجود برای به فساد کشیدن شهر قم به میدان آمده است، درمقابل ضروری است همه مردم و مسئولین قم و با همه امکانات به میدان بیایند تا رضایت رهبر انقلاب را در ارتباط با امر به معروف ونهی منکر برآورده کنند.
کد خبر: ۹۱۸۲۰۴۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار شاهچراغی عصر روزگذشته در همایش امر به معروف و نهی از منکر که در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه در قم برگزار شد گفت: رهبر انقلاب در دیدار‌های مختلف با مسئولین و مردم قم بر اهمیت و توجه به اجرای امر به معروف ونهی از منکر و ... در قم تأکید کردند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) افزود: در همین رابطه قرارگاه ۱۹ دی، برای اجرای منویات رهبرانقلاب در ارتباط با مسائلی، چون امر به معروف و نهی از منکر و سایر مسائل در قم شکل گرفته است و این قرار گاه به جد در حال پی گیری منویات ایشان می‌باشند.

وی بیان کرد: امروز در قم، مسئولین و مردم نگاه ویژه به مسئله امر به معروف و نهی ازمنکر دارند. این نگاه مردم قم به موضوع امر معروف است و از مسئولین می‌خواهند نسبت به فضای این شهر بی تفاوت نباشند.

شاهچراغی گفت: اجرای امر معروف و نهی از منکر وظیفه و خواسته همگانی است، اگر چه دست‌هایی در کار است تا فضای قم را به شکل‌های مختلف آلوده، مسموم و به فساد بکشانند.

فرمانده سپاه استان قم افزود: نگاه قرارگاه این است همه مردم به این طرح همگانی اضافه شوند و نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت نباشند.

وی بیان کرد: اگر چه اجرای امر معروف و نهی از منکر در آغاز راه قرار دارد و مشکلاتی هم دارد و حتی رهبر انقلاب هم از آغاز این کار راضی نیستند، ولی مهم این است برای اجرا امر به معروف و نهی ازمنکر همه مردم به میدان بیایند و استمرار و دوام پیدا کند و تبدیل به کار مؤثر و با دوام و عملی شود.

شاهچراغی گفت: معتقدیم این کاری که شروع شده، اگر چه توقعات را به دلیل فساد‌های متعدد در قم برآورده نکرده، ولی ناامید نیستیم و کار‌هایی که تاکنون انجام شده، هر چند کم، اما مؤثر بوده است، اما نباید به این اندازه اکتفاء کرد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) افزود: درحال حاضر دشمن با همه وجود برای به فساد کشیدن شهر قم به میدان آمده است، درمقابل ضروری است همه مردم و مسئولین قم و با همه امکانات به میدان بیایند تا رضایت رهبر انقلاب را در ارتباط با امر به معروف ونهی منکر برآورده کنند.
ارسال نظرات