خبرهای داغ:
وزیر علوم تأکید کرد

لزوم توجه به توانمندی‌ها برای حل معضلات اجتماعی و اقتصادی

وزیر علوم با بیان اینکه سعی ما باید بر حل معضلات اجتماعی و اقتصادی از طریق توجه به توانمندی‌ها باشد، گفت: دانشجویان به عنوان صاحبان اصلی ایده به سمت پیشرفت و تعالی جامعه حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۸۵۷۷۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹

لزوم توجه به توانمندی‌ها برای حل معضلات اجتماعی و اقتصادیبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، منصور غلامی در حاشیه سفر یک روزه خود به اسدآباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به لطف خدا و تلاش جوانان وضعیت علمی خوبی در کشور حاکم است.

وی با اشاره به رتبه اول ایران از لحاظ علمی در منطقه گفت: تحریم‌ها گاه باعث آزار ملت ایران می‌شود اما این اتفاق در مقابل باعث شکوفایی استعدادها و خودکفایی علمی نیز شده است.

وزیر علوم با بیان اینکه باید سعی ما بر حل معضلات اجتماعی و اقتصادی از طریق توجه به توانمندی‌ها باشد، ادامه داد: دانشجویان به عنوان صاحبان اصلی ایده به سمت پیشرفت و تعالی جامعه حرکت می‌کنند که فعالیت این جوانان در ۴۳ پارک علم و ۱۹۷ مرکز رشد بخشی از کارهای انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به دو برابر شدن فضای باز ورزشی دانشجویان استعداد کرد و گفت: برنامه بیشتر دانشگاه‌های ما توجه ویژه به امر ورزش است.

غلامی با اشاره به تقسیم وظایف منطقه‌ای دانشگاه‌ها ابراز داشت: این برنامه باعث کسب نتایج سودمندتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، وزیر علوم در سفر یک روزه خود به اسدآباد ضمن افتتاح سالن چند منظوره ورزشی دانشگاه پیام نور از دانشگاه سیدجمال نیز بازدید کرد و در جلسه دست‌اندرکاران آموزش عالی اسدآباد شرکت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات