فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات خبر داد:

اعزام 40 نفر از کارمندان بسیجی به اردوهای راهیان نور/ راهیان نور بهترین بستر برای حفظ فرهنگ انقلاب است

فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات از اعزام یک دستگاه اتوبوس از کارمندان بسیجی شرکت شهرک های صنعتی به مناطق راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۸۷۴۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  سروان پاسدار عبدی فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات استان مرکزی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج بااشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در سطح ادارات کل استان گفت:  نگهداشتن گفتمان انقلاب اسلامی با شعار امکان پذیر نیست و اگر برای آن مبنای فرهنگی وفکری نداشته باشیم در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد و اردوهای راهیان نور بهترین بستر برای این موضوع است.

وی افزود: فرهنگ شهادت به عنوان محوری ترین و اصلی ترین گفتمان انقلاب اسلامی که راز و بقای این نظام بوده و هست همیشه مطرح است که اردوهای راهیان نور این زمینه را فراهم کرده است.

فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات در این خصوص ادامه داد:  از آنجا که راهیان‌نور فرهنگ بیداری، گفتمان، ایستادگی، ولایتمداری ،شهادت، شهید و ... را در خود دارد گسترش آن در جامعه ضروری است و باید به این فرهنگ ارزشمند امروز توجه شود.

وی با اشاره به اینکه  اینکه مقام معظم رهبری فرمود زنده نگه داشتن یاد شهیدان از شهادت کمتر نیست یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است افزود: باید بتوانیم بر اساس آن گفتمان انقلاب اسلامی خود را ادامه و گسترش دهیم و حتی آن را صادر کنیم و می توانیم این کار را با برگزاری اردوهای راهیان نور انجام دهیم.

سروان عبدی با تأکید بر اینکه راهیان نور بهترین بستر برای حفظ فرهنگ انقلاب  است گفت: راهیان نور بستر بسیار خوبی برای ارتباط نسل حال با گذشته است که بدانند گذشتگان چه کردند که امروز جمهوری اسلامی ایران به چنین اقتداری رسیده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در همین راستا برگزاری اردوهای راهیان نور در سطح حوزه شهید رجایی(ره) و پایگاه های بسیج زیر مجموعه شروع شده و امروز یک دستگاه اتوبوس به استعداد 40 نفر از بسیجیان کارمند شرکت شهرک های صنعتی به مناطق راهیان نور اعزام می شوند و این اعزام ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات