برگزاری یادواره شهید خسرو بهادر در مدرسه نمونه حدیث

دکتر بصری هم رزم شهید خسرو بهادر گفت: وصیت هایی که شهدا بر شما و نسل شما کردند حفظ حجاب و حرمت حجاب است.امروزشهدا مدال ارزشمندی بر گردن شما انداختن و به محفل خودشان دعوت کردند.
کد خبر: ۹۱۹۰۳۴۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، دکتر بصری هم رزم شهید خسرو بهادر گفت یاد جنگ یاد روزهای قشنگی است که به سادگی از دست دادیم باید رفت و در شهادت باز است. این کره خاکی برای شهیدان خنده دار و خاکی است. وصیت هایی که شهدا بر شما و نسل شما کردند حفظ حجاب و حرمت حجاب است.امروزشهدا مدال ارزشمندی بر گردن شما انداختن و به محفل خودشان دعوت کردند.

برگزاری یادواره شهید خسرو بهادر در مدرسه نمونه حدیث

وی افزود: همین که دور هم جمع میشیم یاد و خاطره شهدا را گرامی می داریم به ما یک انرژی مثبت می دهد که دنبال پاکیها برویم و وصل شویم به یک نقطه اوج . در دوران سراسر شور و شعور دفاع مقدس چیزهای دیدیم که تا آخر عمر نخواهیم دید.خاطراتی که با شهدا و بهترین عزیزان داشتیم که در دوران عمرشان بهترین پاداش که شهادت بود را از خدا گرفتند.

دکتر بصری خاطر نشان شد: در دوران دفاع مقدس شیر زنان و دلیرمردان این ملت جلو دشمن ایستادند ما با یک دنیا استکبار میجنگیدیم به گواهی تاریخ بیش از سی کشور دنیا مستقیم و غیر مستقیم در این جنگ کمک صدام بودند و خدا کمک کرد اجازه ندادیم یک وجب خاک در دست دشمن بماند.

هم رزم شهید بهادر اظهار داشت: بسیاری از شهدا در سن و سالی نوجوانی شهید شدند والتماس میکردند که به جبهه بروند حتی شناسنامه های خود را دست کاری می کردند. در تمام دنیا همه از جنگ فراری هستن الا در دفاع از دین خدا و دفاع مقدس هر جای دنیا که اسلام در خطر باشد دفاع مقدس شکل میگرید.

دکتر بصری در پایان خطاب به دانش آموزان گفت : قدر این محافل شهدا را بدانید. مطالعه و تحلیل شهدا رو بیاورید وصیت نامه شهدا را بخوانید، مقاله بنویسید انشا بنویسد. ودر مسابقه و فراخوان کنگره شهدا شرکت کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات