خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایران داشته است.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۳۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابوالقاسم چمن، امروز(29 آبان) درنشست خبری با اصحاب رسانه استان که در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد برگزار شد، گفت: بسیج کلید طلایی حل مشکلات نظام و انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تفکر بسیج را به واقع استفاده از همه ظرفیت های نظام برای پیشرفت انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در طول 40 سال عمر پر برکت نظام اسلامی در هرزمینه ای که پیشروی انقلاب را داشتیم، قطعا فرهنگ بسیج و بسیجی موثر بوده است.

سرهنگ چمن با بیان اینکه تفکر بسیجی ریشه در فرهنگ و تفکر ناب عاشورا دارد، اظهارداشت: تفکر بسیجی نیاز امروز و هر روز جامعه در هر مقطعی است.

وی افزود: اگر چه امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه هستند اما با نظام و رهبری پیوندی عمیق دارند و با تکیه بر فرهنگ طلایی دفاع مقدس در تحریم دشمن با همه وجود مقاومت می کنند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در ادامه از اجرای بیش از 1000 برنامه در هفته گرامیداشت بسیج در استان خبر داد و بیان داشت: از این تعداد 50 عنوان برنامه به صورت محوری برگزار خواهد شد.

سرهنگ چمن برگزاری یادواره های شهدا، غباروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه فعالیت های بسیج، برگزاری همایش شکوه پایداری در 5 آذر ماه سال جاری و افتتاح طرح های عمرانی و محرومت زدایی را بخشی از این برنامه ها اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها