خبرهای داغ:
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار همدان:

نیاز امروز جامعه انسجام و اتحاد است

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه نیاز امروز جامعه انسجام و اتحاد است، گفت: بسیاری از مدیران استانی در حوزه تلاش و پیگیری وقت می‌گذارند.
کد خبر: ۹۱۹۲۰۰۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

نیاز امروز جامعه انسجام و اتحاد استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ظاهر پورمجاهد در همایش فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان که در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج مستضعفین با دستور امام(ره) در شرایطی ایجاد شد که کشور نیاز به آرامش و ثبات داشت.

وی با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال «بسیج، 40 سال خدمت، جهاد و شهادت است»، گفت: این شعار بسیار پرمعنا است؛ در چهل سال بعد از انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها اگر روحیه بسیج که همان روحیه ایثار، اخلاص، صداقت، واقع‌بینی و بصیرت حاکم باشد شک نکنید اینجا مسیر پیروزی، موفقیت و خدمت بوده است.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار همدان افزود: در زمان جنگ ایثار به تمام معنا حاکم بود، اگر احیانا ارزاقی می‌آوردند کسی برنمی‌داشت و به یکدیگر تعارف می‌کردند و سپس طوری تقسیم  می‌شد که به همه برسد، زمانی که امام(ره) صحبت می کرد با چشمانی اشکبار به سخنانش گوش می‌دادند و روحیه بسیجی خاصی داشتند.

پورمجاهد عنوان کرد: امروز هزاران رسانه علیه انقلاب اسلامی کار می‌کنند و چشم دیدن انقلاب را ندارند، جوانان وقتی سرگرم گوشی‌های همراه می‌شوند، کمتر به دنیای خود توجه می‌کنند و ما باید شرایطی را فراهم کنیم که جوانان را جذب کنیم و  بتوانیم آنها را به حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج بیاوریم تا بتوانند کار فرهنگی کنند.

وی تصریح کرد: اگر جوانان بیایند و به جمع بسیجیان بپیوندند هیچ‌گاه اتفاقاتی مانند اتفاقات اخیر کشور نمی‌افتد چراکه با زیرساخت‌هایی که اثربخش و معنادار است آشنا می‌شوند و طعمه دشمنان انقلاب نمی‌شوند.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار همدان بیان کرد: اگر همه آحاد جامعه به ۲۴ مورد از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که چند سال است مقام معظم رهبری مطرح کرده‌اند و اصلاح الگوی مصرف نیز یکی از آن موارد است، توجه کنند و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی شود، منحنی مصرف بنزین به حالت تعادل می‌رسد.

وی گفت: ۵۰ درصد جمعیت کشور ما از یارانه بنزین استفاده می‌کردند و ۵۰ درصد دیگر استفاده نمی‌کردند، امید است مبلغی که به عنوان کمک معیشتی به حساب‌ها واریز می‌شود آثار تورمی نداشته و بتواند در مسائل اساسی استفاده شود و تاثیرگذار باشد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار همدان در ادامه تاکید کرد: در حوزه اشتغال و تولید که دغدغه قشر کارگر است در جلساتی که داریم دغدغه‌های کارگران استان همدان را جمع‌بندی کرده و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آنان می‌کنیم.

وی گفت: استان همدان در اتفاقات چند روز اخیر توانست سرافراز برخورد کند و سیاست‌های کشور را به سمتی ببریم که جمع‌بندی آن برای مردمی که در همه عرصه‌ها ایستادگی کرده‌اند پیش برود.

پورمجاهد خاطرنشان کرد: تلاش همه ما این است که نگذاریم نیازهای اساسی مردم در سطح استان افزایش قیمت غیراصولی داشته باشد، انبارها مملو از کالا و نهاده‌های دامی بیش از ظرفیت است.

وی با بیان اینکه نیاز امروز جامعه انسجام و اتحاد است، عنوان کرد: بسیاری از مدیران استانی در حوزه تلاش و پیگیری وقت می‌گذارند.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار همدان در پایان ابراز داشت: این میز و صندلی‌ها آسان به دست ما نرسیده و پای هر میز و صندلی که داریم خون جوان شهیدی ریخته شده است این را باید اعتقاد مدیران کنیم تا اثربخش شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات