خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد:

ایجاد اغتشاش و آشوب کار معاندین است

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه انتقاداتی به نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین وارد است، گفت: ایجاد اغتشاش و آشوب کار معاندین است و صف مردم عادی از آشوبگران جدا است.
کد خبر: ۹۱۹۳۵۵۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹

ایجاد اغتشاش و آشوب کار معاندین استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، مجید درویشی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان اسدآباد اظهار داشت: در شرایطی که تحریم‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است نیاز به اتخاذ تدابیری از سوی سران سه قوه احساس می‌شود.

وی تصریح کرد: در هیچ کجا قیمت بنزین به اندازه ایران ارزان نیست و این موضوع باعث قاچاق و اسراف بی‌رویه این سوخت مهم شده است.

رییس شورای تأمین اسدآباد ادامه داد: مصرف روزانه بنزین در ایران بین ۹۰ تا ۱۱۰ میلیون لیتر است و این در شرایطی است که برخی خانوارها دارای دو یا سه اتومبیل هستند.

وی با بیان اینکه برخی افراد فاقد اتومبیل نیستند و قشر خاصی از بنزین استفاده می‌کنند، عنوان کرد: نفع بنزین برای افراد دارای اتومبیل است و عملاً افراد بدون اتومبیل در این میان هیچ نفعی نمی‌برند.

درویشی با اشاره به اینکه باید مابه التفاوت بنزین  به دست این افراد برسد، تصریح کرد: این بی‌عدالتی اجتماعی است که افراد فاقد اتومبیل به اندازه افراد دارای اتومبیل در ضرر بنزین شریک باشند.

وی با بیان اینکه انتقاداتی به نحوه اجرای موضوع وارد است، بیان کرد: ایجاد اغتشاش و آشوب کار معاندین است و صف مردم عادی از آشوبگران جدا است.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین نباید برروی دیگر کالاها تاثیر داشته باشد، اضافه کرد: ادارات مربوط هرچه سریع‌تر تکلیف ماشین‌های مسافرکشی شخصی را مشخص کنند تا تکلیف سهمیه سوخت این قشر نیز مشخص شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از اتحادیه‌های شهرستان گفت: یکی از تاکیدات مهم ما به کسبه شهر زدن برچسب قیمت بر روی کالاها است که متاسفانه برخی از صنوف این مهم را رعایت نمی‌کنند.

درویشی گفت: در چند روز اخیر به جز میوه، افزایش قیمت خاصی نداشته‌ایم که آن هم به علت لغزندگی جاده‌ها و کم شدن تردد در جاده‌ها است که این مهم در حال حل شدن است.

وی با اشاره به فعالیت تیم‌های بازرسی در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهر بیان کرد: از اداره صمت می‌خواهیم توجه ویژه‌ای به تماس‌های سامانه ۱۲۴ داشته باشد تا مبادا با عدم پیگیری اعتماد مردم به این سامانه کمرنگ شود.

در پایان این جلسه روسای اتحادیه‌ها به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات