خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تفکر بسیجی در مقابل تفکر لیبرال دموکراسی غربی/ در اندیشه غربی از نوکرانشان به عنوان گاو شیرده سوء استفاده می کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنهایی که علاقه دارند به نوکری اروپا درآیند حواسشان باشد اروپا آنها را به نوکری قبول ندارد یعنی استعمارگران نوکرانشان را خودشان انتخاب می کنند و از آنها مانند گاو شیرده سوء استفاده می کنند.
کد خبر: ۹۱۹۳۹۷۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان با بیان اینکه تفکر بسیجی که به عنوان زیرساخت یک انسان با ایمان مطرح است اظهار داشت: جایگاه تفکر یک مسلمان مومن که سنبلش بسیج است. تفکر بسیجی مبتنی بر ایمان به خداست.

وی عنوان داشت: ریشه های زیرساخت سرمایه های فطری، عقلی، احسانی، علمی، عرفان و کرامت های انسانی همه اینها که بزرگترین افتخارش از بسیج است. سرمایه بزرگترین اندیشمندان عالم و جایگاه محققین فرزانه در مکتب دین افتخارات مال شما بسیجی هاست.

عبادی بیان داشت: انبیا با معجزه، علم ، کشف، شهود، عرفان و سیر الی الله و انواع کرامت هایی که خداوند بر دست انسانهای کامل قرار داده از افتخارات زیرساختهای اندیشه شما بسیجیان است و رعایت امور وجدان و فطرت و رشد آن در قالب ایثار و خدمت و شهادت مال شماست.

تفکر بسیجی تجسم زیرساخت انسان متعهد و با ایمان است

وی افزود:  انسان مومن و آگاه دارای تفکر بسیجی توجیه همه کارهایش مادی یا غیرمادی ایمان به خداوند و عبودیت است. برخلاف تصویر بسیاری عوام که خیال می کنند عبادت در نماز و روزه خلاصه می شود خداوند در قرآن فرمودند انسان راه یافته تمام زندگی اش عبادت است حتی خوابش.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: با این اندیشه هر عملی که ریز یا درشت، دنیایی و یا اخروی از نظر  کارشناسی صحیح بر اساس وظیفه شناخته شود و در آن قصد قربت شود و تنها توجیهش کسب رضایت الهی باشد عبادت محسوب می شود. 

وی متذکر شد: در مقابل این تفکر ناب اسلامی و بسیجی امروز تفکر لیبرال دموکراسی غرب  است یعنی توجیه همه کارهای انسانی توجیه اقتصادی بر اساس اصول به رفاه و لذت های انسانی و حیوانی است.

 عبادی افزود: در این اندیشه انسان سقوط می کند و پایین تر از مرحله هر حیوان قرار می گیرد چون همانطور در آنجا توجیه هر کاری الهی و بر اساس وجدان، عقل و علم است، هر عملی خدایی است و همه لذت عبودیت و بندگی خداوند است.

در تفکر غربی خوب و بد معنا ندارد

 وی خاطرنشان کرد: در تفکر مقابل بسیج، توجیه اقتصادی برای رفاه و لذت شخصی باید داشته باشد یک مرتبه انسان به مرحله ای سقوط می کند که حسن و قبح معنی نمی دهد و بدترین کارها توجیه اقتصادی داشته باشد  خوب به حساب می آید.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه همه ادعاها از دین، مذهب و حقوق بشر با این زیرساخت دروغ است و وجود خارجی ندارد گفت: آنچه که روی این زیرساخت از عمل و اخلاق و نفاق و هرگونه جنایتی انجام می گیرد کاملا با هم متناسب است.

وی اظهار داشت:  حال این شناسنامه در تفکر یزیدی و فرعونی وجود دارد و امروز با تفکر فرعونهای این زمان فرق ندارد چون این زیرساخت کثیف ترین تفکر است امروز دنیای قرن ۲۱ را به اینجا کشانده و نوعی روال عادی شده است.

عبادی ادامه داد: در این نوع تفکر می بینید بد و خوب معنا ندارد چون دنبال زیرساخت فکری اش است با این اندیشه هر جنایتی می کنند و به زن و کودک رحم نمی کنند و کشورها را ویران و غارت می کنند چون باید رفاه و شهوت عده ای تامین شود.

وی اظهار داشت:  آنچه آنها از دین و مذهب و حقوق و بشر و انسان دوستی می گویند مکر و حیله است انسان سقوط می کند و به پلیدی می رسد.

امام جمعه بیرجند افزود: شما بسیجیان با این تفکر می جنگید آنهایی که زیرساخت فکری ندارند و بدون مطالعه دنبال غرب و شرق می روند و طرفدار یک حزب و یک جریان می شوند چون پایبند به اصول نیستند.

وی تاکید کرد: حواستان جمع باشد دنبال چه کسی می روید. شما مبتنی بر اصول عقلانی و وحیاتی حرکت می کنید.

عبادی عنوان کرد: تفکر انحرافی این است خوب و بد و زشت و زیبا معنا نمی دهد و از زندگی حیوانی بدتر است تفکر ناب ایمانی بسیج در مقابل حیوانات هستند و مرز خاصی ندارد و در همه ایالت ها و کشورهای دنیا اتفاق می افتد.

امروز عذر ندانم کاری قابل قبول نیست

وی تصریح کرد: آنهایی که علاقه دارند به نوکری اروپا درآیند حواسشان باشد اروپا آنها را به نوکری قبول ندارد یعنی استعمارگران نوکرانشان را خودشان انتخاب می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: اگر کسانی در کشور هستند با یاد فرانسه و آلمان شب می خوابند بدانند خواب آشوب خواهند دید.

وی خطاب به مسئولین متذکر شد: قدر این مردم و قدر تفکر بسیج و بزرگواری مردم را بدانید که در برابر این همه وعده دروغ و خطا از ما می بینند باز همراه هستند.

عبادی خاطرنشان کرد: بعضی نظر خوشبینانه است که این کارها اشتباه و ندانم کاری است یا برخی پروژه بیگانه است که توسط اینها پیاده می شود اگر روی ندانم کاری است امروز عذر ندانم کاری قابل قبول نیست چون  متخصص، کارشناس، اقتصاد دان و سیاست دان زیاد داریم از  آنها استفاده کنید.

وی ادامه داد: به صورت اتفاقی اشتباه ممکن است اما کارهای مداوم هر روز در اقتصاد و وضعیت زندگی مردم و بلاهایی که بر سر پول ملی ایران درمی آید و سوءاستفاده هایی که در سکه و طلا و ارز و جریان هایی که با ایجاد ناامنی خون مردم ریخته می شود و حیثیت مردم زیر سوال می رود نابخشودنی است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: هرجا با تفکر بسیجی دشمن نمی تواند عرض اندام کند اما این جریانات دشمن را به طمع می اندازد و این انقلاب که همان اسلام است و مردمی که خونشان حافظ انقلاب است چرا باید قانون شکنی، هنجارشکنی و تهاجمات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تا کی می خواهد چنین باشد.

 وی ادامه داد: وقتی مسئولیت می پذیریم قسم می خوریم که برابر قانون نگهبان این کشور و مردم هستیم حواسمان باشد اگر روزی مردم به این باور برسند که از این کارها بوی تعمد می آید حتما مردم شکل دیگری به خود می گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها