درخشش دختر خوش تکنیک تنیس روی میز استان در تور ایرانی بزرگسالان بانوان کشور

در پایان سه روز رقابت نمایندگان استانهای مختلف در دور سوم تور ایرانی بزرگسالان بانوان کشور به میزبانی استان البرز صبا سراجی در مرحله پایانی و برای کسب رتبه پنجم تا هشتم ابتدا در برابر مهشید صامت بازی را واگذار کرد و در دور بعد مهشید اشتری در برابر وی قرار نگرفت، تا صبا سراجی به رتبه هفتم مسابقات بسنده کند.
کد خبر: ۹۱۹۵۸۸۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، در پایان سه روز رقابت نمایندگان استانهای مختلف در دور سوم تور ایرانی بزرگسالان بانوان کشور به میزبانی استان البرز مریم فرعی با برتری بر رقبا سکوی قهرمانی را به نام خود کرد.

رقابتها در مرحله نیمه نهایی با قرار گرفتن ۴ نماینده استان میزبان آغاز شد. مریم فرعی در مصاف با پریناز حاجیلو با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید و در دیگر بازی فاطمه جمالی فر با نتیجه مشابه مینا پورموسوی را از پیش رو برداشت و راهی فینال شد.

در جدال فینال این مریم فرعی بود که با برتری ۴ بر ۲ بر فاطمه جمالی فر به عنوان قهرمانی دست یافت. بدین ترتیب جمالی فر بر سکوی دوم ایستاد و مقام سوم مشترکی از آن پریناز حاجیلو و مینا پورموسوی شد.

 صبا سراجی بازیکن ارزشمند استان مرکزی که در این مسابقات سرکار خانم سمیرا آقایی را در کنار خود داشت و در سیدی بندی اولیه مسابقات در مکان بیستم قرار داشت، در مرحله گروهی و در گروه چهارم رقابت‌ها با نتایج مشابه ۳ بر صفر بر محدثه عمویی از گیلان و محدیس مولوی از فارس غلبه کرد. وی در مرحله بعد با نتیجه قاطع ۳ بر صفر بر فرناز مرندی از توابع تهران پیروز گشت.

در مرحله بعد صبا با ارائه یک بازی عالی و در خور تحسین هلیا اصغری از تهران و یکی از سیدهای اصلی مسابقات را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد و عملکرد بی نظیر خود را در مرحله بعد با پیروزی ۴ بر ۳ مقابل سارا شهسواری بازیکن ملی پوش کشورمان تکمیل نمود.

 دختر خوش تکنیک استان در مرحله یک چهارم نهایی علی رغم ارائه بازی زیبا با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل فاطمه جمالی فر نائب قهرمان مسابقات شکست خورد.

این ورزشکار استان مرکزی ، در مرحله بعد و برای کسب رتبه پنجم تا هشتم ابتدا در برابر مهشید صامت بازی را واگذار کرد و در دور بعد مهشید اشتری در برابر وی قرار نگرفت، تا صبا سراجی به رتبه هفتم مسابقات بسنده کند.

گفتنی است منیجه ابری داور بین المللی تنیس روی میز کشور مسئولیت سرداوری این دوره از رقابتها را عهده دار بود.

ارسال نظرات