خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی :

برگزاری یادواره های شهدا یک اقدام خدایی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ما در قرن 21 پنجه در پنجه استکبار جهانی انداخته ایم، اقامه ی یاد شهدا یک مسئله شخصی، خانوادگی، قومی و کشوری نیست، بلکه یک مسئله ی خدایی است.
کد خبر: ۹۱۹۶۰۳۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، شب گذشته در دیدار با دست اندرکاران یادواره شهدای مسجد امام حسین(ع) بیرجند گفت: این نوع کارهای ارزشمندی که انجام می دهید اگر با دید عمیق تر به مسئله نگاه شود، سطح آن و سطح اجرش بالاتر خواهد بود.

وی عنوان داشت: تمامی زحمات و تلاش های پیغمبران، رسول اکرم(ص) و اهل بیت(ع) برای این بوده که انسان را به جایگاه اصلی خود برسانند و این راهی است که ادامه دارد و محقق نیز خواهد شد.

عبادی افزود: آن هایی که بر سر عهد الهی مردانه ایستادند و برای اعلای حق و ابطال باطل از همه چیز خود گذشتند همان شهدا، خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و مجاهدین در راه حق هستند و این راه همچنان ادامه دارد و تمام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که با زحمت، تلاش و انگیزه، اسلام را انتخاب می کنند بسیار جلوتر از بقیه هستند و ما این را در صحنه میدانی دیده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: ارزش خلقت انسان وابسته به تحقق هدف الهی، اقامه دین، احقاق حق، ابطال باطل، اجرای عدالت و مبارزه با ظالم است.

وی اظهار داشت: راه، اهداف و آرمان شهدا هنوز تحقق پیدا نکرده است لذا همه ی ما مکلف هستیم که به وظیفه ی خود عمل کنیم.

عبادی بیان داشت: ما در قرن 21 پنجه در پنجه استکبار جهانی انداخته ایم، اقامه ی یاد شهدا یک مسئله شخصی، خانوادگی، قومی و کشوری نیست، بلکه یک مسئله ی خدایی است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش شهدا در این است که در راه آرمان و دین خدا، مرگشان را انتخاب کرده اند و این آرمان آنقدر ارزشمند است که با اولین قطره خونی که از آن ها بر زمین می ریزد، پاک می شوند.

 امام جمعه بیرجند متذکر شد: اگر به عمق این قضیه توجه کنیم می بینیم که اقامه جلساتی که برای شهدا صورت می گیرد، در راه شهداست و این یعنی اینکه ما همچنان در مقابل ظالم می ایستیم و ذلت نمی پذیریم.

 وی تاکید کرد: برگزاری یادواره شهدا یعنی اینکه پرچم عزت هرگز نمی خوابد و نسل کنونی در راه شهدا قرار دارد و آن را نیز به نسل های دیگر می سپارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها