مجلس باید مجلسی در طراز جمهوری اسلامی باشد

کد خبر: ۹۱۹۶۶۲۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: رهبر انقلاب در دیدار بسیجیان فرمودند: ملت ایران باز هم مثل همیشه قدرتمند و با عظمت در صحنه حاضر شدند.

وی اضافه کرد: توطئه بسیار خطرناکی بود و دشمنان آن همه پول خرج کردند و خیلی زحمت کشیدند که این توطئه با حضور مردم خنثی شد. همه نیروهای انتظامی و امنیتی تلاش کردند اما حرکت میدانی مردم از هر حرکتی برتر و مهم تر بود.

هاشمی‌نژاد افزود: باید به ملت شریف، نجیب، هوشیار، وقت شناس و قدرتمند ایران آفرین گفت. دشمنان می‌فهمند این حرکت یعنی چه! تو دهنی خوردند و عقب نشینی کردند.

امام جمعه عسلویه ۱۰ آذر سالروز شهادت شهید مدرس را گرامی داشت و افزود: این عالم بزرگوار دارای دو ویژگی شجاعت، شهامت و ساده زیستی بود و در مقابل رژیم طاغوت هیچ کوتاه نمی‌آمد چه در مجلس و چه در سایر تریبون‌ها محکم می‌ایستاد و معتقد بود اگر شجاعت نباشد عقیده عملی نخواهد شد و بی‌اعتنا به دنیا بود و ساده زندگی می‌کرد.

وی بیان کرد: مجلس باید مجلسی در طراز جمهوری اسلامی باشد. ملت ما و حاکمیت ما نمایندگانی چون شهید مدرس می‌خواهد. متاسفانه مشاهده می کنیم در مجلس شورای اسلامی نماینده ساعتی یک تصمیم می گیرد. ساعت بعد تصمیم دیگری می گیرد امضاء می‌دهد امضاء پس می‌گیرد. نماینده باید به نفع مردم رای و نظر بدهد و امضا کند.

هاشمی‌نژاد به اظهار نظر رئیس‌جمهور در خصوص اینکه از تاریخ اعلام تغییر قیمت و سهمیه بندی بنزین بی‌خبر بوده و مثل مردم صبح خبر دار شده گفت: اگر این حرف ایشان صادق است متاسفیم و اگر صادق نیست هم این حرف اهانت به مردم است به مردم شریف بی نظیر و وفادار به اسلام و قران واهل بیت که در تاریخ اسلام و بشریت نظیر ندارند اهانت نکنیم.

امام جمعه عسلویه بار دیگر از آحاد مردم شیعه و سنی عسلویه به خاطر حفظ آرامش و امنیت شهرستان در حوادت اخیر تشکر کرد و از ائمه جمعه اهل سنت، بزرگان وزعمای قوم، شوراها دهیاران و مسئولین شهرستان به خصوص فرماندار و اعضای شورای تامین و نیروهای نظامی و امنیتی تشکر کرد.

هاشمی نژاد افزود: انقلابی بودن مهم نیست و انقلابی ماندن مهم است. ثابت قدم ماندن مهم است، اینکه در مقطعی باشیم در مقطعی نباشیم به درد نمی‌خورد تا آخر باید باشیم تا پای جان باید باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات