خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان:

بیانیه گام دوم انقلاب در راستای حرکت انقلابی جوانان در تمام عرصه هاست

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب هم مقام معظم رهبری چندین بار به کار بردن نام جوانان که شامل دانشجویان نیز می‌گردد خواستار حرکت انقلابی در تمامی عرصه‌ها شده اند.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۰۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
بیانیه گام دوم انقلاب در راستای حرکت انقلابی جوانان در تمام عرصه هاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الا سلام و المسلمسن تدینی در مراسم روز دانشجو در دانشکده علوم قرآنی شاهرود با حضور مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود و ریاست، دانشجویان و کارکنان دانشکده اظهار کرد: در ۱۶ آذر سال ۳۲ جنبش انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت درآن جو خفقان این دانشجوان بودند که حرکت اولیه جنبش انقلابی را به پا نمودند بصیرت و استکبار ستیزی در این جنبش مشهود بود پس از انقلاب شکوهمند اسلامی نیز دانشجویان با تسخیر لانه جاسوس به گفته امام خمینی (ره) انقلاب بزرگتری در جهت استکبار ستیزی به راه انداختند.
وی افزود: در زمان جنگ نیز دانشجویان با نثار ۲۶۰۰ شهید نقش ویژه‌ای در جنگ تحمیلی داشتندو کار‌های فنی و مهندسی ویژه‌ای همچون پل بعثت در اروند رود را مهندسی نمودند و پس از جنگ تحمیلی در چهل سال اول انقلاب خدمات موثری در تمام عرصه‌ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند.
مدیرکل اوقاف استان خاطر نشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب هم مقام معظم رهبری چندین بار به کار بردن نام جوانان که شامل دانشجویان نیز می‌گردد خواستار حرکت انقلابی در تمامی عرصه‌ها شده اند.
در ابتدا دکتر محمدی ریاست دانشکده علوم قرآنی شاهرود ضمن خیر مقدم به مهمانان بیان داشتند روز دانشجو نقطه عطفی در جهت مبارزه با استکبار ستیزی و عدالت خواهی و بر افراشتن پرچم آزادگی در ایران اسلامی است. دانشجو رمز بالندگی و رشد و توسعه و پیشرفت در هر جامعه همحسوب می‌گردند و تلاش در راه قوی‌تر شدن و عالم شدن جزء وظایف دانشجویان به عنوان سرمایه هر کشور می‌باشد و در واقع دانشجویان گرامی با تلاش در تحصیل علم موجب پیشرفت کشور می‌گردند و این امر موجب بالندگی ایران اسلامی خواهد شد.
تقدیر از فعالان فرهنگی و مداحی پخش کلیپ و پذیرایی از سایر برنامه‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها