خبرهای داغ:

تجلیل از مادر شهیدان قنبریان در اختتامیه المپیاد ورزشی بسیج شاهرود+ تصاویر

از مادر شهیدان قنبریان در اختتامیه المپیاد ورزشی بسیج با حضور فرمانده سپاه ناحیه، شهردار و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۰۲۷۸۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در اختتامیه اولین المپیاد بزرگ ورزشی بسیج به مناسبت چهل سالگی بسیج از مادر شهیدان احمد و محمود و محمد قنبریان با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، شهردار شاهرود و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود تقدیر و تجلیل شد.
در این مراسم که خیل عظیم ورزشکاران و خانواده‌های آنان و علاقمندان به ورزش و مسئولین شهرستان حضور داشتند با اهدا لوح تقدیر از مادر شهیدان قنبریان تجلیل شد.
دنیا آقایی کاپیتان تیم ملی جودو بانوان جمهوری اسلامی ایران مدال یادبود و هدیه این مراسم را به مادر شهیدان قنبریان تقدیم و از این مادر شهید به نمایندگی از ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی تقدیر نمود.
در این مراسم از برگزیدگان ۲۷ رشته ورزشی در اولین المپیاد ورزشی بسیج با اهدا مدال و لوح به نمایندگی با حضور مسئولین هیات‌ها و انجمن‌های ورزشی با حضور مسئولین تقدیر شد.
لازم به ذکر است اولین المپیاد ورزشی شاهرود در ۲۷ رشته ورزشی به مناسبت چهل سالگی بسیج در هفته بسیج با حضور بیش از ۱۷۰۰ ورزشکار به همت کانون بسیج ورزشکاران، تربیت بدنی سپاه ناحیه، شهرداری و اداره ورزش و جوانان شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها