خبرهای داغ:

شهادت، جان نثاری در راه ارزش هاست

شهادت، جان نثاری در راه ارزش هاست و زنده نگهداشتن یاد و راه شهدای انقلاب وظیفه تمامی اقشار جامعه و بزرگداشت شهدا و تجلیل از مقام شامخ آن‌ها در حقیقت بزرگداشت ایمان، عشق، حماسه و کرامت انسانی و باعث تداوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۲۴۴۹۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شهادت، جان نثاری در راه ارزش هاست و زنده نگهداشتن یاد و راه شهدای انقلاب وظیفه تمامی اقشار جامعه و بزرگداشت شهدا و تجلیل از مقام شامخ آن‌ها در حقیقت بزرگداشت ایمان، عشق، حماسه و کرامت انسانی و باعث تداوم انقلاب اسلامی است.
حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاورد‌های آن در عرصه‌های مختلف مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است؛ شهدایی که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود فرارسیدن ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) را محضر تمام مردم شریف ایران اسلامی بالاخص جامعه بزرگ ایثارگری و خادمان بزرگوار خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌نموده و امیدواراست همه ما در تداوم راه متعالی شهدای عزیز، پاسداری حقیقی از خون شهیدان، ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت، بیش از پیش موفق وموید باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها