خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی بسیجیان در همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی بسیجیان با هدف ضدعفونی کردن مناطق مسکونی و معابر شهرستان همدان توسط بسیجیان محله خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۵۶۵۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی بسیجیان در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی با اشاره به اجرای رزمایش دفاع بیولوژیکی در همدان بیان کرد: بعد از ابلاغ سلسله مراتب فرمانده کل سپاه پاسداران به استان‌ها در خصوص راه‌اندازی قرارگاه «پدافند زیستی» در سپاه‌های شهرستانی، به صورت شبانه مجموعه‌های بسیج اقدام به ضد عفونی سطح شهر می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر کار ضد عفونی، سپاه به حوزه آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی درباره این ویروس نیز ورود کرده و از ظرفیت فضای مجازی، شبکه‌های پیامکی و بلندگوی مساجد در شهر و روستا استفاده کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان بیان کرد: برخی از کانال‌های متعلق به معلمان و دبیران که از آن برای آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان استفاده می‌شود نیز بسیج فرهنگیان اقدام به انعکاس محتواهای تولید شده توسط دانشگاه علوم پزشکی می‌کند.

وی گفت: آموزش شبکه بسیج و جمعی آغاز شده است تا در صورت نیاز به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی یا نیاز شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی به خدمات‌رسانی توسط بسیجیان در بیمارستان‌ها، بتوان از توان این نیرو بهره گرفت.

سرهنگ بقایی ادامه داد: در زمینه غربالگری هم دوره‌های آموزشی برای بسیجیان برگزار شده است و این نیرو در کنار دانشگاه علوم پزشکی ایفای نقش می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار