خبرهای داغ:

اقدام جهادی سپاه شهرستان بِن در لبیك به فرمان امام خامنه ای

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از تلاش جهادی برای تحقق فرمایش امام خامنه ای (مد ظله العالی) مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۴۰۶۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن گفت: از ابتدای شیوع ویروس كرونا و هم چنین ایام نوروز و نیمه شعبان تعداد 460 بسته معیشتی تهیه و در بین فقرا و نیازمندان شهرستان بن توزیع گردید.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كریمی اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر مواسات با نیازمندان و آسیب دیدگان كرونا، قرارگاه رزمایش کمک مومنانه در سطح ناحیه و شهرستان تشكیل گردید تا با لطف خداوند متعال این كار با وسعت و كیفیت بهتر نسبت به گذشته صورت گیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان كرد: تمام ظرفیتهای سپاه و بسیج برای محقق شدن این امر پای كار آمده اند تا با هم افزایی با با سایر مجموعه ها و نهادها بتوانند بسته های معیشتی مناسبی را تهیه و بسته بندی كنند و پس از شناسایی نیازمندان واقعی، در بین مردم توزیع نمایند.

وی افزود: با هاهنگی های انجام شده در تمامی شهرها و روستاها، كمیته ها و قرارگاههای كمك مومنانه فعال شده است و پایگاههای مقاومت بسیج آماده اند تا در این شرایط كمك های مومنانه مردم را جمع آوری نمایند و علاوه بر این نیز یك حساب بانكی به نام مواسات و كمكهای مومنانه شهرستان به شماره حساب 19104355555552 و شماره كارت 6273817010040693 افتتاح شده است كه خیرین می توانند كمكهای خود را از این طریق اهدا نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار