خبرهای داغ:

آغاز به‌کار پنج صندوق ثمر در استان سمنان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از راه اندازی و آغاز به کار پنج صندوق ثمر با اعتبار یک میلیاردو ۵۵۰ میلیون تومان در مناطق مختلف استان سمنان خبر داد و گفت: این صندوق‌ها با هدف تسهیل در ارائه تسهیلات، حمایت و تمرکز بر گروه کمک درآمد در مناطق روستایی شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۲۵۰۳۴۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
آغاز به‌کار پنج صندوق ثمر در استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سیده فاطمه تقوی، با بیان اینکه تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت در قاب تسهیلات اشتغال زایی، ازدواج، مسکن، ضروری و بسیاری از موارد حمایتی بین مدجویان تحت حمایت کمیته امداد ونیازمندان پرداخت می‌شود تصریح کرد: صندوق ثمر با هدف تسهیل در امور صندوق قرض الحسنه برای پنج روستا راه اندازی شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این صندق با هدف ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق روستایی در کلاته رودبار دامغان، بسطام، فولاد محله، بیارجمند و فرومد شهرستان میامی آغاز به کارکرده است تاکید کرد: ایجاد اشتغال به ویژه مشاغل خانگی در این صندق یکی از رویکرد‌های مهم است.
تقوی رفع و کاهش معضلات اقتصادی و عدم مراجعه روستایئان به شهر برای تشکیل پرونده برشمرد و گفت: با توجه به اینکه دو صندوق ثمر بیارجمند و فرومد در سال گذشته راه اندازی شد و ثمرات خوبی را به همراه داشت، سه صندوق در سه ماهه نخست شال جاری در دیگر مناطق استان سمنان آغاز به کار کرد.
معاون حمایت و سلانت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه صندوق‌های ثمر در مراکز نیوکاری هر روستا یا شهر مستقر هستند تصریح کرد: در صدد کشوری کردن این صندوق‌های محلی در سطح کشور هستیم. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار