خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عفاف و حجاب انجام شد؛

اهدای ده مورد جهیزیه به نوعروسان نیازمند

مسئول بسیج جامعه زنان استان سیستان و بلوچستان، گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب و حمایت از امر ازدواج به عنوان مکمل امر حجاب و عفاف در جامعه ده مورد جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهداء شد.
کد خبر: ۹۲۵۹۰۸۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

آذر کیخا مسئول بسیج جامعه زنان استان سیستان و بلوچستان، به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، گفت: از مهمترین فعالیت‌های خواهران بسیجی بسیج جامعه زنان در استان سیستان و بلوچستان برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی در فضای مجازی بود که از سوی مردم با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

وی افزود: برگزاری کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در قالب فضای مجازی، انتشار کلیپ، عکس‌نوشته، توزیع تراکت و برشور با موضوع عفاف و حجاب بخش دیگری از اقدامات خواهران بسیجی بود.

کیخا ادامه داد: همچنین فعالیت گردان های سایبری با هشتک‌های ابلاغی و سخنرانی درباره عفاف و حجاب و توزیع آن در فضای مجازی نیز از دیگر اقداماتی بود که به مناسبت هفته عفاف و حجاب انجام گرفت.

مسئول بسیج جامعه زنان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برخی دیگر از برنامه‌ها عنوان کرد: برگزاری جشن عبادت خانگی برای دختران ۹ ساله، تبین سبک زندگی اسلامی و ارسال پیامک آن در فضای مجازی، اهدای ده مورد جهیزیه به نوعروسان نیازمند، تجلیل از کادر درمانی خانواده شهدا، ارسال پیامک از فرمایشات ائمه معصومین(ع)، امامین انقلاب و علمای بزرگ، توزیع و انتشار بیانیه با موضوع عفاف و حجاب، پخش سبد حمایتی، اجرای مرحله دوم رزمایش اهدای خون، راه‌اندازی کانال همسرانه تنها بخش‌هایی از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب بود که انجام گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات فرهنگی و هشتک‌های عفاف و حجاب از طرف مردم بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

 

 

ارسال نظرات