خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان بوشهر مطرح کرد؛

فایل آموزشی حجاب امانت فاطمی به مناسبت هفته عفاف و حجاب منتشر شد

مسئول بسیج جامعه زنان استان بوشهر، گفت:‌ انتشار فایل آموزشی حجاب امانت فاطمی از دیگر فعالیت‌های بسیج جامعه زنان استان به مناسبت هفته عفاف و حجاب بود.
کد خبر: ۹۲۵۹۲۱۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

آرزو بوشهری‌نژاد مسئول بسیج جامعه زنان استان بوشهر، به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، درباره برنامه‌های این استان، گفت: از جمله اقدامات بسیج جامعه زنان استان بوشهر برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت عفاف و حجاب برای بانوان جوان و نوجوان بود.

وی افزود: مسابقات فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب، نقاشی، خاطره گویی قرآنی، محجبه کردن عروسک کوچک من، محجبه کردن دختران خردسال و... از دیگر برنامه‌های خواهران بسیجی به مناسبت هفته حجاب و عفاف بود که برگزار شد.

بوشهری‌نژاد ادامه داد: ساخت پوستر، کلیپ، پادکست وتیزر و... با محوریت عفاف و حجاب، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب به صورت مجازی و حضوری، شرکت در پویش «تجربه آرامش» و «من  متعهدم»، اهدا چادر و محجبه شدن دختران جوان، شرکت در راهپیمایی مجازی، برگزاری نمایشگاه ارسالی از تهران در فضای مجازی، انتشار فایل آموزشی حجاب امانت فاطمی از دیگر فعالیت‌های بسیج جامعه زنان استان به مناسبت هفته عفاف و حجاب بود.

 مسئول بسیج جامعه زنان استان بوشهر، اظهار کرد:‌ تجلیل از دختران و زنان موفق محجبه، فضا سازی سطح شهری، برنامه‌های تلویزیونی با موضوع حجاب و عفاف، پخش موشن ارسالی جامعه زنان کشور در شبکه استانی و بازنشر آن در فضای مجازی بین اقشار مختلف جامعه، اهدا بن تخفیف محصولات عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در استان بود که برگزار شد.

ارسال نظرات