خبرهای داغ:

شهرداری‌ها موضوعات اجتماعی و فرهنگی را در اولویت قرار داده و جدی بگیرند

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: شهرداری‌ها علاوه بر پیگیری طرح‌های عمرانی خود پرداختن به موضوعات اجتماعی و فرهنگی را جدی گرفته و در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۲۵۹۲۹۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در دیدار با معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان، ضمن قدردانی از تلاش‌های نیرو‌های فداکار و زحمتکش نیروی انتظامی شهرستان شاهرود به جهت حسن انجام وظیفه و برقراری امنیت پایدار و خدمت به مردم عزیز اظهار کرد: با فعالیت‌های انجام شده توسط همکاران نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط معضلات و بزه‌های اجتماعی در این شهرستان رو به کاهش است.
وی با اشاره به تلاش برای بهبود امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی شهرستان به وضعیتی مطلوب تر، افزود: تا بتوانیم در مباحث مرتبط با امنیت و آرامش جامعه به نحو رضایت بخش تری برای شهروندان عمل نمائیم.
وی حفظ آرامش و امنیت در جامعه را از مهمترین وظایف نیروی انتظامی دانست و گفت: خوشبختانه نیروی محترم انتظامی؛ نیروی اجتماعی، مردمی و دارای پایگاه اجتماعی خوبی است که این مهم به امنیت پایدار مردمی و اثر بخشی اقدامات نیروی انتظامی کمک می‌کند.
صفرزاده معاون اجتماعی انتظامی استان هم از تلاش‌های فرماندار ویژه و رئیس شورای تأمین شهرستان شاهرود در راستای اجرایی شدن مصوبات جلسات (شورای تامین، شورای ترافیک، شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر) همه به نوعی کمک و مساعدت به نیروی انتظامی بوده تقدیر و تشکر نمود.
شهرداری‌ها موضوعات اجتماعی و فرهنگی را در اولویت قرار داده و جدی بگیرند
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار