خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

استقبال از مطالبات هیات اندیشه‌ورز بسیج جامعه زنان درباره حجاب و عفاف

مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان شرقی گفت: در جلسه با مدیر کل صدا و سیمای استان و استانداری و نماینده ولی فقیه طرح و مطالبات هیات اندیشه ورز بسیج جامعه زنان استان مورد استقبال قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۶۰۰۸۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

 

منصوره کیانی مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان شرقی، به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب، گفت:‌ امسال با توجه به وضعیت قرمز به خاطر شیوع ویروس کرونا برنامه‌های میدانی ما بسیار کمتر و بیشتر فعالیت‌ها در فضای مجازی انجام گرفت.

وی افزود: جلسه تخصصی با مدیر کل صدا و سیمای استان و استانداری جهت طرح مطالبات هیات اندیشه ورز بسیج جامعه زنان استان و دیدار با نماینده ولی فقیه از دیگر اقداماتی بود که انجام شد و آنها از مطالبات ما استقبال کردند.

کیانی بیان کرد: با حضور تعدادی از نمایندگان ادارات، شورای انقلاب فرهنگی و مجموعه‌های فعال استانی مطالبات ما در زمینه پوشش مناسب کارمندان مطرح شد.

مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان شرقی ابراز کرد: با حضور نماینده ولی‌فقیه تعدادی از خواهران فعال استان در زمینه حجاب و عفاف تجلیل شدند، همچنین از کارکنان محجبه ادارات و کارخانه‌ها توسط بسیج اقشار جامعه زنان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ما برای هفته عفاف و حجاب توزیع گل به همراه پیام‌های فرهنگی و بسته‌های بهداشتی در میادین شهرها، دیدار با ائمه جمعه و برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بود.

کیانی گفت: خواهران بسیجی در فضای مجازی هم فعالیت‌های گسترده‌ای داشتند که از جمله آنها تهیه پوستر، کلیپ و محتواهای با موضوع حجاب و عفاف، مسابقه فرهنگی و هشتگ «من متعهدم» را می‌توان نام برد.

مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان شرقی ابراز کرد: همچنین فضاسازی شهری توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج، ادارات و بسیج اقشار نیز از دیگر فعالیت‌ها در همکاری با بسیج جامعه زنان برای هفته عفاف و حجاب بود.

 

ارسال نظرات