خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان:

کرسی آزاد اندیشی با موضوع حجاب و عفاف و پاسخگویی به سوالات و شبهات برگزار شد

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان، گفت: کرسی آزاد اندیشی با موضوع حجاب و عفاف در استان کرمان برگزار شد و به سوالات و شبهات در مورد حجاب و عفاف در فضای حقیقی و مجازی پاسخ داده شد.
کد خبر: ۹۲۶۰۱۳۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

 

اکرم رنجبر مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان، به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب، گفت:‌ در استان کرمان به مناسبت هفته عفاف و حجاب رزمایش مجازی برگراز شد که همه خواهران استان و شهرستان‌ها یکنخواخت در این رزمایش شرکت کردند و برای آن پیام های جذابی در سراسر استان پخش شد.

وی افزود: کمپین هشتگ گداری پیامکی سردار دلها با موضوع وصیت شهدا درباره عفاف و حجاب، دیوار نویسی و طراحی در محیط های شلوغ شهر درباره عفاف و حجاب، مصاحه با نخبگان علمی و ورزشی محجبه و کارمندان و کارگر موسسات، دیدار با امام جمعه استان و طرح موضوع عفاف و حجاب بخشی از برنامه‌های بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته عفاف و حجاب بود.

 مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان، با اشاره به برنامه‌های دیگر عنوان کرد: اهدا گل به همراه وصیت‌نامه شهدا از جمله شهید سردار سلیمانی درباره حجاب به بانوان شهر، برگزاری جلسات عفاف و حجاب در پایگاه‌های بسیج، اهدا جوایز به دخترخانم های محجبه، تولید محتوای گردان‌های سایبری، برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی با موضوع حجاب وعفاف توسط خواهران بسیجی، مسابقه بهترین نقاشی و دل نوشته در مورد حجاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب همراه با اهداء جوایز، برگزاری حلقه صالحین، اهدای چادر، برگزاری سخنرانی به مناسبت هفته عفاف و حجاب، ساخت انیمیشن حجاب، اهدا ماسک به همراه تراکت وصیت شهدا در مورد عفاف وحجاب به بانوان محجبه و بدحجاب از دیگر برنامه‌های اجرا شده در هفته حجاب و عفاف بود.

رنجبر ادامه داد: پیاده روی بانوان جهت ترویج عفاف و حجاب، فضا سازی شهری با بنرهای حجاب و عفاف، اهدا گیره و پیکسل به دختران، ساخت کلیپ فعالیت جهادی بسیجیان در برطرف کردن شبهات حجاب، اهدای کتاب سه دقیقه در قیامت به مناسبت هفته عفاف وحجاب، اهدای جوایز مسابقه عفاف و حجاب در سطح کودکان و نوجوانان، اهد جوایزی به دختران محجبه و فعال پایگاه بسیج، برش و دوخت رایگان چادر به مناسبت هفته عفاف و حجاب نیز بخش دیگری از برنامه‌های بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته عفاف و حجاب بود.

وی درباره برنامه‌های دیگر بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته عفاف و حجاب عنوان کرد: برگزاری مسابقه چالش عروسک قشنگ من که در آن از کودکان خواسته شده عروسک‌های خود را با حجاب نموده و به پایگاه تحویل نمایند که به دنبال آن به ده نفر برتر جایزه اهدا شد، این کار با هدف نهادینه سازی حجاب در ذهن کودکان انجام گرفته است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان، اظهار کرد: نشست تحکیم بنیان خانواده، جمع آوری نذورات برای خرید و تهیه کتاب به مناسبت هفته ی عفاف وحجاب، اجرای سرود دختران ملک سلیمانی  در جوار قبور شهدا، تجدید میثاق با شهداء، اهدای هدیه و محصولات فرهنگی به زائرین شهدای گمنام، اهدا مقنعه وساق دست به افراد بدحجاب نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

رنجبر بیان کرد: جهت تشویق بانوان فروشنده محجبه  و چادری لوح تقدیر به همراه کارت هدیه و قاب عکسی کوچک از سردار دلها آماده و هدیه شد. لازم به ذکر است دو تن از این فروشندگان از بانوان کاملا بدحجابی بودند که به تازگی با ارشاد تغییر مسیر داده و حجاب کامل را برگزیدند.

وی ابراز کرد: کرسی آزاد اندیشی با موضوع حجاب و عفاف در جنگل قائم با حضور سرکار خانم خادمی برگزار گردید. در این کرسی دو گروه اعتقادشان را با سوال نسبت به حجاب بیان نمودند و سرکار خانم خادمی به سوالات آنان پاسخ دادند، همچنین ایشان به شبهات در مورد حجاب و عفاف در فضای حقیقی و مجازی پاسخ دادند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان، در پایان گفت: برگزاری مسابقه ی عروسک های محجبه، نمونه ای از پخش روزانه کلیپ ها و عکس نوشته های مختلف در مورد حجاب و عفاف در تمام ایام هفته حجاب و عفاف در همه پیام رسان ها با هشتک های مختلف توسط تمام پایگاه ها انجام شد.

 

 

ارسال نظرات