خبرهای داغ:

اجازه برگزاری مراسم عزاداری در فضای بسته داده نمی‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: به هیچ عنوان اجازه داده نخواهد شد مراسم عزاداری در فضای بسته برگزار شود.
کد خبر: ۹۲۶۳۷۲۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
اجازه برگزاری مراسم عزاداری در فضای بسته داده نمی‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام علی شکری ظهر امروز در کارگروه عزاداری محرم در سالن غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: هیأت‌ها در برگزاری مراسم مذهبی باید رویکرد‌های ستاد ملی مقابله با کرونا را مدنظر قرار دهند.
او گفت: تصمیمات در ارتباط با نحوه برگزاری آیین محرم حسینی و ماه صفر براساس دستورالعمل‌های بهداشتی استانی انجام خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: مدیران هیأت‌های مذهبی استان سمنان از شخصیت‌های فرهیخته جامعه هستند که با درک شرایط برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی گام برمی‌دارند.
شکری ادامه داد: در این جلسه، تصمیمات خوبی در ارتباط با نحوه برگزاری مراسم محرم حسینی گرفته شد که در نشست‌های تخصصی، این برنامه‌ها تدوین می‌شود و در اختیار هیأت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.
او بیان کرد: هیأ‌ت‌های مذهبی از پخش نذور در قالب پخت غذا به جد خودداری کنند و با برنامه‌ریزی‌های اصولی می‌توان به سلامت، ایام محرم حسینی را سپری کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: مراسم احتمالی در تمام مناطق شهری و روستایی باید در فضای باز برگزار شده و به هیچ عنوان اجازه داده نخواهد شد مراسم عزاداری در فضای بسته انجام شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار