خبرهای داغ:

تقدیر از سه محیط بان نمونه استانی اداره حفاظت محیط زیست شاهرود+ تصاویر

از سه محیط بان نمونه استانی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود تقدیر شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۵۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، از سه نفر از محیطبانان پرتلاش و نمونه استانی اداره حفاظت محیط زیست شاهرود با لوح تقدیر و کارت هدیه ۵ میلیون ریالی تقدیر گردید.
محیطبانان نمونه استانی اداره محیط زیست شاهرود علیرضا دزیانیان، مجید عجمی، حسین عجم بودند که در طی سال ۹۸ و سال جاری و سال‌های گذشته تلاش و زحمات زیادی در حفظ و حراست از انفال الهی کشیده اند.
در این مراسم که به دلیل رعایت پروتوکل‌های بهداشتی با تعدادی از کارکنان این اداره برگزار شد، علی‌اکبر قربانلو رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود از تلاش شبانه روزی همه محیط بانان تقدیر نمودند و یاداور شدند عملکرد محیطبانان شاهرود بی نظیر بوده و با توجه به کشف ۱۲ قبضه سلاح قاچاق در سال جاری هیچ اداره‌ای در سطح کشور به این تعداد سلاح قاچاق کشف نکرده اند و به محیط بانان سفارش کردن ما برای حیات وحش شهر مان تلاش میکنیم نه برای چیز دیگر و به محیط بانان تاکید کردند که تمام عملکرد روزانه خود را مستند سازی کنند.
جلالی معاون اداره حفاظت محیط زیست شاهرود نیز از زحمات کلیه همکاران تقدیر و تشکر کردند و محیطبانان نیز بابت پیگیری و برگزاری این مراسم تشکر نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها