خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین

جمعیت جوانان هلال احمر، سفیران مبارزه با اعتیاد

آصفی گفت: ما شعار جوان آسیب ستیز را مطرح کردیم و سعی شد محتواهایی که تولید می شود و کار فرهنگی که انجام می شود علاوه بر آگاهی بخشی به جوانان، آنها را به عنوان سفیران ما برای مبارزه با پدیده خانمانسوز اعتیاد معرفی کند.
کد خبر: ۹۲۶۶۲۴۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین؛ جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته توسط هلال احمر در حوزه آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد در سالن جلسات این جمعیت، برگزار شد.

دکتر حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این نشست اظهار داشت: حوزه آسیب های اجتماعی قطعاً یکی از حوزه هایی است که هلال احمر در برنامه های فرهنگی و محتوایی خود با توجه به تعدد اعضای جوانی که در سطح استان دارد همیشه به آن می پردازد.

وی ادامه داد: حوزه معاونت جوانان هلال احمر با توجه به کانون های دانش آموزی، دانشجویی، آزاد و طلابی که دارد در مکانهایی مانند دانشگاهها، مدارس و حتی روستاها قرار گرفته است که در آنها تعداد کثیری از جوانان حضور دارند و این فرصتی مناسب برای انجام برنامه های فرهنگی در این کانون هاست.

آصفی اشاره کرد: در حوزه برنامه های فرهنگی که در برخورد با جوانان برگزار شد ما شعار جوان آسیب ستیز را مطرح کردیم و سعی شد محتواهایی که تولید می شود و کار فرهنگی که انجام می شود علاوه بر آگاهی بخشی به جوانان، آنها را به عنوان سفیران ما برای مبارزه با پدیده خانمانسوز اعتیاد معرفی کند.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار