خبرهای داغ:
سرپرست سازمان آتش‌نشانی همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

وقوع ۱۱ حادثه در همدان

سرپرست سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: روز ۲۳ شهریور ماه شهروندان ۴۵۰ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۱۱ مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۲۷۵۰۶۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
وقوع ۱۱ حادثه در همدانوحید علی ضمیر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در ۲۳ شهریور ماه، هشت عملیات اطفای حریق و سه عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز ۲۳ شهریور ماه شهروندان ۴۵۰ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۱۱ مورد منجر به عملیات شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: همچنین ۱۰ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۶۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۳۶۸ مورد ایجاد مزاحمت و یک مورد گزارش حریق کذب بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ هشت مورد آتش‌سوزی شامل حریق باغ در جاده رباط، حریق مخروبه در پرسی گاز، دو مورد حریق خودرو در جاده تهران و دیزج، دو مورد حریق درختان در بلوار شاه حسینی و روستای گراچقا و دو مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در میدان قائم و بلوار بعثت بوده است.

علی ضمیر تصریح کرد: همچنین سه مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در کوچه قصابان و دو مورد نجات حیوانات در جاده فقیره و شهرک الوند توسط آتش‌نشانان به انجام رسید.

وی ابراز داشت: تعداد دو نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار