خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر خبر داد

اجرای ۱۷ پروژه با اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد تومان در همدان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر با بیان اینکه ۱۷ پروژه در استان همدان در حال اجرا داریم، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بریک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است که طی دو سال آینده به نتیجه نهایی خواهد رسید.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۳۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰

اجرای ۱۷ پروژه با اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد تومان در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرهاد شبیهی در مراسم افتتاح سد مخزنی سد نعمت آباد با اشاره به اجرای پویش هر هفته «الف_ب_ ایران» اظهار کرد: این پویش با تدبیر وزیر نیرو ارائه خدمات را به مردم هموار، روشن و معنا کرده است.

وی افزود: این پویش باعث شد بر همه محدودیت‌ها غلبه کنیم و با توانمند‌سازی‌ها، بومی‌سازی، استفاده از تجارب موفق، خودباوری تلاش و سخت‌کوشی با صداقت دستاوردهایی را به مردم ارائه کنیم که در توسعه زیرساخت‌های اقتصادی سلامت، امنیت و رفاه اجتماعی تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر با بیان اینکه در سه سال گذشته برای حوزه برق منطقه‌ای باختر سه سال فراموش نشدنی بود، گفت: ما تلاش کردیم با تدارک همه امکانات و استفاده از همه ظرفیت‌ها در ارائه خدمات مستمر مصرف‌کنندگان محترم حرکت کنیم و اجازه ندهیم محدودیت ها برای رسیدن به تحقق اهداف وزارت نیرو مانع شود.

وی با بیان اینکه امروز در این پویش چهار پروژه به مبلغ ۴۶۰ میلیارد تومان در حال افتتاح است، گفت: این پروژه‌ها نتیجه سخت‌کوشی و کار گروهی و حمایت‌هایی است که در حوزه وزارت نیرو از صنعت برق کشور انجام شده است.

شبیهی با بیان اینکه ما امید داریم با انجام این پروژه‌ها و توسعه آنها سهم خود را در آبادانی کشور انجام دهیم، افزود: این پروژه‌ها در سال «جهش تولید» موجب رونق زیرساخت‌های اقتصادی و کسب و کار در این شهرستان‌ها خواهد شد.

وی ادامه داد: از جمله این پروژه‌ها پست برق کرفس با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، پست برق ملایر با ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپر، آغاز عملیات اجرایی خط ۴۰۰ کیلو ولت خرم آباد به ملایر است که بالغ بر ۴۶۰ میلیارد تومان از اعتبارات وزارت نیرو را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر با بیان اینکه این پروژه‌ها در راستای تثبیت توان کیفیت ولتاژ برق و توسعه زیرساخت‌های استان بسیار اثرگذار است، عنوان کرد: هدف این پروژه‌ها توسعه‌ای و اقتصادی است، محور توسعه در حوزه برق توسعه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه ما به صورت موازی ۱۷ پروژه دیگر نیز در استان همدان در حال اجرا داریم، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بریک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است که طی دو سال آینده به نتیجه نهایی خواهد رسید.

شبیهی این پروژه‌ها را احداث خطوط و ایجاد ظرفیتی بیش از یک هزار و ۱۰۰ مگاوات آمپر دانست و افزود: این پروژه‌ها ظرفیت استان را تا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: مهمترین این پروژه‌ها پروژه پست ۲۳۰ کیلوولت سردار همدانی و ۲۳۰ ولت هگمتانه است که در توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و پایداری برق منطقه بسیار مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات