فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام

مردم با شور و حرارت 8 سال دفاع مقدس آماده دفاع از نظام هستند

فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام در جمع نیروهای مسلح شهرستان بن به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، رهبری حضرت امام(ره) و پیروی بی چون و چرای مردم و تکیه بر ایمان و تقوا را عوامل اصلی پیروزی در دفاع مقدس بیان کرد.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۲۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی افضلی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد خاطره شهدا در جمع نیروهای مسلح شهرستان بن، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکفتن غنچه های آزادی و معنویت در کشور اسلامی ایران، ابرقدرتهای دنیا از جهانی شدن این انقلاب و صدور آن به کشورهای منطقه سخت ترسیدند و تمام توان خود را به کار بستند تا بتوانند نهال نوپای انقلاب اسلامی را سرنگون سازند.

وی اظهار داشت: از مدتها قبل از شروع جنگ تحمیلی در 31 شهریور 1359، درگیریهای مرزی در نقاطی از مرزهای ما آغاز شده بود و در راستای مقابله با این ناآرامی ها شهدایی هم تقدیم شد که این تحرکات خود نشانگر عزم استکبار برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلوگیری از تنومند شدن این نهال نوپا بود.

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، ادامه داد: بلوک شرق و غرب طبق یک محاسبه غلط صدام ملعون را تحریک کردند  تا بتوانند به قول خودشان ظرف یک هفته تهران را فتح کنند و انقلابی  را که امید مستضعفان جهان بود به زمین بزنند، اما با رهبری امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و پیروی بی چون و چرای مردم و تکیه بر ایمان و تقوا کار به جایی نبردند.

سردار افضلی تاکید کرد: اتاق های جنگ دشمن در طول این 40 سال همواره فعال بوده و هیچ تغییری در دشمنی شان با انقلاب ایجاد نشده است و با همان غیظ دنبال براندازی این نظام هستند ولی باید بدانند این مردم با هدایتهای رهبری و با توکل بر خدا همچون هشت سال دفاع مقدس پوزه استکبار جهانی را به خاک خواهند مالید.

فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: همانگونه که مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری قبل از تشکیل تیپ 44 در سال 1361، داوطلبانه و گروه گروه و دسته دسته به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند و از حیثیت این نظام دفاع کردند، امروز نیز در فرمانبری از ولی امر مسلمین جان بر کف و آماده هستند تا نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در صحنه های مختلف  مردم نشان دادند که همواره  با شور و حرارت 8 سال دفاع مقدس آماده دفاع از نظام هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار