خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان خبر داد

اعلام نفرات برتر مسابقه عکاسی حافظان سلامت سپاه استان همدان

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: نفرات برتر مسابقات عکاسی حافظان سلامت سپاه استان همدان مشخص شدند.
کد خبر: ۹۲۷۷۷۷۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

اعلام نفرات برتر مسابقه عکاسی حافظان سلامت سپاه استان همدانعلی‌اکبر کریم پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نفرات برتر مسابقات عکاسی حافظان سلامت سپاه استان همدان مشخص شدند.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس گفت: آزادی امروز ما مدیون دلاورمردی جوانان این مرز و بوم است که شجاعانه و غیرتمندانه در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و نگذاشتند وجبی از خاک این سرزمین عزیز اشغال شود.

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز نیز جهادگران و مدافعان سلامت در حفظ سلامت با تمام توان ایستاده‌اند، گفت: ایثار و فداکاری این عزیزان در مقابله با بیماری منحوس کوید 19 ستودنی است.

وی در ادامه با تقدیر از شرکت‌کنندگان در مسابقه عکاسی حافظان سلامت گفت: جمعی از بسیجیان عزیز با ارسال آثار خود در مسابقه عکاسی حافظان سلامت شرکت کردند که نشانگر فعالیت‌های مستمر پایگاه‌های بسیج در جمع‌آوری کمک‌های مومنانه است.

کریم‌پور با بیان اینکه یک عکس می‌تواند نشانگر جنبه‌های مختلف هنری فرد عکاس باشد و تا سالیان سال به یادگار بماند، عنوان کرد: در مسابقه عکاسی حافظان سلامت خانم معصومه برزگر جهانی نفر اول و آقایان بهمن امیرآبادی و محمد نوروزی به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند که با اهدای هدایایی از آنان تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات