خبرهای داغ:

با شهدا می توان راه را پیدا کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۱۲قائم عج گفت با اشاره بر اینکه خانواده های شهدا چشم و چراغ ملت هستند گفت: با شهدا می توان راه را پیدا کرد
کد خبر: ۹۲۸۰۱۹۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف به اتفاق معاون هماهنگ کننده تیپ و جمعی از همکاران با خانواده شهیدان سید محمد موسوی از شهدای سرباز و شهید محمد طحان از شهدای مدافع حرم دیدار نمودند.
در این دیدار مسئول نمایندگی بر ادامه راه شهدا تأکید و اظهار داشت: امروز ما هرچه داریم از برکت خون شهداست در آینده هم برای عزت روز افزون نیاز به ادامه راه شهدا داریم
سید هادی موسوی در ادامه به نقل از رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: شهدا ستاره‌های راهنمایی برای ما هستند که راه را گم نکنیم.
وی با اشاره به فرمایش امام راحل خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت دانستند و همچنین در این دیدار‌ها معاون هماهنگ کننده تیپ ۱۲ علی خراسانی با اشاره به خلوص شهدا، شهدا را گلچین شده خداوند خواند که برای همیشه ماندگار شدند.
همچنین در این دیدار‌ها خانواده‌های شهدا خدمت به محرومین و مستضعفین را از وظایف مسئولان جامعه برشمرده وزنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را با عمل به سیره آن‌ها امکان‌پذیر دانستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها