ارسال اثر به جشنواره ابوذر ایلام آغاز شد

مسوول بسیج رسانه سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: مهلت ارسال آثار خبرنگاران استان به جشنواره ابوذر از امروز چهارشنبه ۲۳ مهرماه شروع می شود.
کد خبر: ۹۲۸۵۴۴۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمدعلی نظری روز چهارشنبه در جمع رسانه های استان در خصوص روند برگزاری جشنواره ابوذر اظهار داشت: ششمین دوره برگزاری جشنواره ابوذر در ۱۰ موضوع کشوری و ۲ موضوع استانی برگزار می شود.

  وی افزود: کمک مومنانه و کرونا، چهل سالگی دفاع مقدس، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفی خبرنگاران و رسانه ها، اسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امیدآفرینی محورهای سراسری جشنواره و اربعین در ایینه رسانه ها از ابتدا تا کنون و نقش سپاه و بسیج در توسعه استان و محرومیت زدایی موضوعات استانی جشنواره را تشکیل می دهد.

  علی نظری یادآور شد: همه خبرنگاران آزاد و شاغل در تمام رسانه های استان دارای مجوز در سامانه جامع رسانه های کشور   می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

  وی اضافه کرد: صاحبان اثر در بخش های خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، فیلم کوتاه شبکه های اجتماعی، اینفوگرافی و مونشن گرافی می توانند آثار خود را شرکت دهند. 

وی گفت: خبرنگاران باید آثار خود را در قالب پی دی اف همراه با لینک خبر در سایت جشنواره به نشانی www.aboozarha.ir بارگزاری کنند و البته رسانه های محلی نیازی به درج لینک اثر ندارند. 

وی تاکید کرد: هر خبرنگار در سه قالب و ارسال یک اثر اجازه شرکت در جشنواره را دارد و اثر باید در بازه زمانی بهمن ۹۸ تا دی ماه ۹۹ در رسانه های مکتوب و الکترنیکی استان دارای مجوز سامانه های جامع کشور منتشر شده باشد.

  علی نظری افزود: خبرنگاران از امروز تا ۲۰ دی ماه فرصت شرکت در جشنواره را دارند و در دهه فجر هم اختتامیه جشنواره صورت می گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار