مسئول سازمان بسیج رسانه ایلام؛

در پیامی ازآحاد مردم و مسئولین استان در بزرگداشت یادبود رئیس خانه مطبوعات استان تشکر کرد

مسئول سازمان بسیج رسانه ایلام " محمد علی نظری " در پیامی از آحاد مردم و مسئولین استان بابت شرکت در مراسمات مختلف تشییع و یادبود مرحوم سامی شهبازی رئیس خانه مطبوعات استان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۷۵
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازایلام، مسئول سازمان بسیج رسانه ایلام " محمد علی نظری " در پیامی از آحاد مردم و مسئولین استان بابت شرکت در مراسمات مختلف تشییع و یادبود مرحوم سامی شهبازی رئیس خانه مطبوعات استان تقدیر و تشکر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ»

 مشیت الهی برآن شد تا انسانی پاکباخته و مُحبّ اهل بیت، با کوله باری پُر از پاداش سالها پاسداری از قلم و اندیشه انقلابی، به ناگاه و یکباره، دربرابر دیدگان اشکبار دوستان و همکاران رسانه ای از زمین خاکی به سوی افلاک پَر بکشد و آسمانی شود.

با رفتن حاج سامی شهبازی جامعه رسانه ای دیار ایلام عزادار و سیه پوش شد. اگرچه جسم حاج سامی اکنون در بین ما نیست، لیکن حقیقت راه و رسم او در بین ما خواهد ماند. چرا که او روح خود را با صفای عشق و ارادت به اهل بیت (سلام الله علیهم) جلا داده و مدام چشمه ای از اذکار نورانی بر زبان نرم و گویایش جاری بود و پیوسته از حریم قلم پاسداری می کرد.

آری و به یقین! پرچم پُرافتخار و عزّت این بزرگ مردان بر زمین نخواهد ماند و بلکه با صلابت و قوت بیش از گذشته در مسیر دستیابی به عزت ، پیشرفت و اقتدار ایران زمین ، بر دستان جوانان و شاگردان تربیت یافته این مکتب الهی به اهتزاز درخواهد آمد.

حضور حماسی و دشمن شکن مردم عزیز ایلام و ایران اسلامی در پای  صندوقهای رأی ، و فضای روح انگیز وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم ، ازثمرات مجاهدت خستگی ناپذیر  صاحبان قلم و رسانه در عرصه آگاهی بخشی و امیدآفرینی برای تحقق  ایران قوی بود. راهی که مرحوم شهبازی دوشادوش قاطبه رسانه ها تا آخرین دقایق عمر پر برکتش، مردانه برآن پای فشاری می کرد.

بر حسب وظیفه و به رسم ادب بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از کلیه مردم ، مسئولین بویژه نماینده معزز ولی فقیه در استان ، استاندارمحترم ، فرماندهی محترم سپاه امیرالمومنین(ع)، فرمانده محترم نیروی انتظامی استان،نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی،معاون محترم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، مسولین ادارات و نهادها ، همکاران و بزرگان رسانه ای استان که مرحوم مغفور شادروان حاج سامی شهبازی را بردستان پُرمهر خود تشیع و راهی خانه ابدیت کردند و همچنین کلیه کسانیکه با ارسال پیام ابراز لطف و احساسات خود با خانواده آن مرحوم همدردی کردند ، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

ارسال نظرات