مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:

بسیج رسانه در تحقق رسانه طراز انقلاب اسلامی می تواند بسیار نقش آفرین باشد/ در مسیر انقلاب و منویات رهبری گام بر می داریم

هوشمند با بیان اینکه بسیج رسانه در عرصه تحقق رسانه طراز انقلاب اسلامی می تواند بسیار نقش آفرین و تاثیرگذار باشد، گفت: شأن ما خدمتگزاری اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه است و حضور عزیزان اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر اعتبار بخش ما به عنوان خادم این قشر است.
کد خبر: ۹۴۲۴۷۹۲
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ظهر امروز(۲۱ فروردین) در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام، با تبریک ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مردم استان ایلام، مردمی نجیب هستند و رسانه های استان زبان گویای مردم این استان هستند و جای خالی بسیاری از  ناگفته های ایلام با حضور و زبان رسانه  بیان می شود.

 

« علی هوشمند» با بیان اینکه شأن ما خدمتگزاری اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه است و  حضور عزیزان اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر اعتبار بخش ما به عنوان خادم این قشر است، ابراز کرد: اصحاب رسانه  به خوبی علاوه بر مطالبه گری، دستاوردها و خدمات نظام اسلامی را بیان می کنند و باید گفت که رسانه، کارکردهای بی شماری دارد که گاهی ممکن است ما از آن غافل باشیم.

 

وی با اشاره به سالروز تشکیل سازمان بسیج هنرمندان و شهادت شهید« سید مرتضی آوینی»، ابراز کرد: به طور قطع سازمان بسیج هنرمندان نیز یکی از کانون های نورانی جذب هنرمندان در راستای فعالیت در حوزه هنر انقلاب اسلامی و توسعه و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه بسیج رسانه نیز در عرصه تحقق رسانه طراز انقلاب اسلامی بسیار نقش آفرین و تاثیرگذار است، ابراز کرد: جماعت شریف اصحاب رسانه و مطبوعات استان، قشری نجیب و شریف هستند که بدون شک و به اذعان  مسئولان فرهنگی و هنری کشور قلم فرهیخته ای دارند.

 

هوشمند بیان کرد: بخشی از این فرهیختگی و غنای قلم اصحاب رسانه استان، ناشی ویژگی ها مردمان بارز استان ایلام از جمله حریت، آزادگی، کنترل اجتماعی و بلوغ فکری سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مردم و اهالی رسانه است.

 

وی با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم در مسیر خیمه انقلاب و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم، تاکید کرد: یکی از دغدغه های ما بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری موضوع ولنگاری در فضای مجازی است و تلاش می شود که در این راستا برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام نیز در این نشست با تقدیر از تلاش و مدیریت جناب خودآموز در دوره مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: سازمان بسیج رسانه در استان ایلام فعالیت های گسترده ای در استان در راستای ارائه خدمت به اصحاب رسانه و مطبوعات در طول سالیان گذشته داشته است.

 

«محمد علی نظری» با بیان اینکه همکاری و تعامل خوبی با خانه مطبوعات وجود دارد، ابراز کرد: استان ایلام دارای رسانه های پویایی است که فعالیتی بیش از حد استانی دارند و در کشور درخشان ظاهر شده اند.

 

وی با تاکید بر اینکه نگاه مسئولان به رسانه ها یک نگاه ضعیف است، ابراز کرد: انتظار می رود با همکاری و تعامل مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مجموعه این اداره کل، هم افزایی مناسبی در راستای ارتقای سطح فعالیت ها و برنامه های مرتبط با حوزه رسانه در استان صورت گیرد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام ابراز کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از ظرفیت های خوب بسیج رسانه در استان و سطح کشور است که خروجی های خوبی در حوزه رسانه داشته است و سال گذشته  این جشنواره با استقبال اهالی رسانه استان با ارسال ۹۰۰ اثر مواجه شده است.

 

علی نظری با اشاره به اینکه حضور مسولان در جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از نکات مثبت این جشنواره بوده است، بیان کرد: رسانه های استان عل رغم مشکلاتی که دارند اما همواره پای کار بوده اند و در زمینه مطالبه گری نقش خوبی ایفا کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما در بسیج رسانه در راستای خدمت به اصحاب رسانه و مطبوعات بوده است، خاطرنشان کرد: ایجاد همدلی، وحدت و همگرایی بین اصحاب رسانه و مطبوعات و همچنین خانه مطبوعات استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از  برنامه ها و اولویت های ما در سازمان بسیج رسانه است.

گفتنی است، در این نشست در خصوص وضعیت و روند فعلی رسانه ها و مطبوعات استان و راهکاری ارتقای هر چه بیشتر حوزه رسانه استان در بخش های آموزشی، علمی و تخصصی بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار