خبرهای داغ:
َفرماندار آبیک اذعان کرد:

استقبال از پیکر شهید مدافع حرم تداعی کننده دفاع مقدس

فرماندار شهرستان آبیک میزبانی از پیکر مطهر شهید زکریا شیری از مدافعان حرم استان قزوین را تداعی کننده خاطرات دوران دفاع مقدس بیان کرد.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۹۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، شهرام احمدپور در مراسم استقبال و وداع مردم شهرستان آبیک با پیکر مطهر شهید زکریا شیری از مدافعان حرم استان قزوین که در جوار گلزار شهدای گمنام برگزار شد، اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید والامقام پنج سال جاویدالاثر و در غربت بود که پس از شناسایی به وطن بازگشته و امروز میهمان مردم شهرستان آبیک شده است.

وی افزود: تشییع پیکر مطهر شهید زکریا شیری از مدافعان حرم استان قزوین خاطرات دوران دفاع مقدس را تداعی کرد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: امروز با حضور شهید شیری در شهرستان آبیک داغ دل پدران، مادران، خواهران، برادران، همسران و فرزندان شهدا زنده شد و فرزندان ۱۰ و پنج ساله این شهید عزیز، پدر خود را در آغوش می‌گیرند.

احمدپور از حضور آحاد مردم شهرستان آبیک از جمله خانواده های معظم شهدا قدردانی و اضافه کرد: امید است با پیروی از راه شهید شیری، رهرو خوبی برای شهدا باشیم.

وی بیان کرد: با اعلام میزبانی از پیکر مطهر شهید زکریا شیری در شهرستان آبیک، ظرف مدت اندک و کمتر از ۲۴ ساعت آماده سازی صورت گرفت و در حد توان تلاش شد میزبان شایسته ای برای این شهید کربلای خان طومان باشیم.

این مسئول اذعان کرد: حضور در مراسم استقبال از شهید زکریا شیری، سعادتی است که نصیب همه شرکت کنندگان در این مراسم شده و امیدواریم خداوند متعال به همه اجر عظیم عطا کند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار