خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

ایثارگری، اخلاص و ولایتمداری شاخصه اول هر نیروی انتظامی است

سردار اکبری در جمع فرماندهان نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ایثارگری، اخلاص و ولایتمداری شاخصه اول هر نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۹۲۸۶۸۱۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش روایت گری انقلاب و دفاع مقدس در ستاد نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این همایش با تبریک حلول ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروهای انتظامی، رزمندگان صحنه های پایداری و برقراری امنیت پایدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه دفاع از امنیت کشور و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم ، اظهار کرد: نامگذاری ایام به عنوان هفته نیروی انتظامی، هفته پاسدار و ... به این منظور است که اولاً گزارشات و فعالیت ها را به سمع و نظر مردم عزیز برسانیم و دوم اینکه از تلاش های انجام شده در زمینه های مختلف تجلیل شود.

سردار اکبری، ادامه داد: بنده به نوبه خود از طرف مجموعه سپاه همیشه سرافراز قمربنی هاشم علیه السلام لازم می دانم از همدلی و هم افزایی  و همراهی مجموعه های نظامی و انتظامی در سطح استان به خصوص ارتباط بین مجموعه سپاه و بسیج و عزیزان انتظامی استان از جایگاه فرماندهی تا پایین ترین رده های انتظامی و رده های سپاه و بسیج تقدیر کنم.

وی تلاش و تدبیر قوای نظامی و انتظامی استان را باعث افتخار دانست و با بیان شاخصه های پلیس در طراز انقلاب اسلامی گفت:  ایثارگری، اخلاص و ولایتمداری شاخصه اول هر نیروی انتظامی است.

سردار اکبری، افزود: حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن، احیای ارزش های اسلامی، هوشیاری و تدبیر، آمادگی جسمانی و روحی و معنوی، پاسداری از امنیت مردم و مرزهای کشور با حفظ امانتداری و عدالت محوری، خوش برخوردی و خوش رفتاری، ترویج امر به معروف و نهی از منکر، تعهد و تخصص، تواضع و فروتنی از دیگر شاخصه های پلیس طراز انقلاب اسلامی است.

وی، گفت: بنده شهادت می دهم در دفاع از حرم آل الله بارها برادرانی از نیروی انتظامی مراجعه کردند و آمادگی خود را برای حضور در جبهه مقاومت اعلام نمودند، که این شجاعت و شهادت طلبی در همه زمینه ها وجود دارد.

سردار اکبری، محبوبیت پلیس را در گرو حفظ روحیه مردم نوازی  و مردم یاری دانست و گفت: وحدت سازمانی، آموزش و برنامه ریزی، پرهیز از گروه گرایی و جناح گرایی سیاسی، توجه به مؤلفه های قدرت از دیگر شاخصه های مهم برای پلیس طراز انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه ، رمز پیروزی نیروهای مسلح در 42 سال انقلاب اسلامی را در گرو توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، ولایتمداری و رعایت سلسله مراتب، دانست و استفاده از ظرفیت های خوب بسیج توسط نیروهای انتظامی را در تأمین امنیت مؤثر دانست.

تقدیر از برگزیدگان مسابقات استانی قرآن کریم ناجا، تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، تقدیر از کارکنان نمونه انتظامی در برخورد حکیمانه پلیس با مردم و تجلیل فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح، هدیه و تمثال مقام معظم رهبری و سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر بخش های این همایش به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار