خبرهای داغ:

اظهارات سخیف مکرون نشان‌دهنده عصبانیت از موج گرایش به اسلام است

حوزه‌های علمیه و بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: حمایت رئیس‌جمهور فرانسه از اهانت به ساحت پیامبر (ص) حاکی از ضعف منطق و فقر فکری آنان مقابل مکتب آن حضرت است.
کد خبر: ۹۲۸۸۴۲۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
اظهارات سخیف مکرون نشان‌دهنده عصبانیت از موج گرایش به اسلام استبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، در پی اظهارات سخیف رئیس‌جمهور فرانسه و حمایت از توهین وی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان بیانیه‌ای اعتراض‌آمیز در محکومیت شدید این اظهارات صادر کردند.
در این بیانیه آمده است: اظهارات سخیف رئیس‌جمهور فرانسه و اهانت به ساحت قدسی پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) بیانگر عناد و کینه‌ورزی دشمنان قرآن است؛ اهانت به پیامبر اکرم (ص) این عصاره اخلاق، اهانت به همه ارزش‌های انسانی و اخلاقی و همه انبیای الهی است.
در این بیانیه می‌خوانیم: این یک توطئه طراحی‌شده از سوی رئیس‌جمهور فرانسه است که از سال‌ها پیش، سیاست اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را در دستور کار خود قرار داده است.
این بیانیه می‌افزاید: حمایت از اقدام موهن به بهانه آزادی عقیده حاکی از ضعف منطق و برهان و فقر فکری آنان مقابل مکتب پیامبر اعظم (ص) و عصبانیت آنان از موج گرایش به اسلام است.
در این بیانیه آمده است: حوزه علمیه برادران و خواهران و سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان هرگونه اهانت و بی‌احترامی به پیامبران الهی به‌خصوص خاتم آن‌ها رسول مکرم اسلام (ص) را که پروژه‌ای شکست‌خورده، اما شتاب‌دهنده به افول گریزناپذیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود را محکوم و اعتراض و خشم خود را ابلاغ می‌کند و با عزمی راسخ نسبت به تبیین حقایق و روشنگری نقشه‌های شوم دشمنان برای عموم مردم در جهت هدایت جامعه، ثابت‌قدم بوده و از همه مسلمانان جهان می‌خواهد که با اعتراض همه‌جانبه خشم و نفرت خود را نسبت به این سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی اعلام کنند./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها