خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر خبر داد

تشدید نظارت و بازرسی‌های کرونایی در ملایر

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی‌های کرونایی در ملایر گفت: وضعیت ملایر همچنان قرمز است و برای خروج از این شرایط محدودیت‌های جدیدی اعمال شده است.
کد خبر: ۹۲۹۰۰۹۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

تشدید نظارت و بازرسی‌های کرونایی در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قدرت الله ولدی در ستاد مقابله با کرونا شهرستان ملایر با تأکید بر هم‌افزایی مجموعه مدیریتی و انجمن‌های مردم‌نهاد شهرستان برای مقابله با کرونا اظهار داشت: وضعیت ملایر همچنان قرمز است و برای خروج از این شرایط برنامه‌ریزی کرده‌ایم و محدودیت‌های جدیدی اعمال شده است.

وی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی‌های کرونایی در ملایر افزود: مقرر شد از ظرفیت تمامی مجموعه شهرستان همچون مدیران بانک‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، مجموعه روحانیت، مدیران حوزه‌های علمیه، اعضای ستاد مقابله با کرونا، خبرنگاران، سازمان‌های مردم نهاد و هیات اندیشه‌ورزان جوان استفاده شود.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر ابراز داشت: از روز چهارشنبه نظارت و بازرسی‌ها به صورت محله‌محور آغاز و تمامی واحدهای صنفی، اماکن عمومی، تجاری، دولتی، مطب پزشکان و مجتمع‌ها زیر ذره‌بین بازرسان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مسئولیت تیم‌های بازرسی در حوزه بانک‌ها، دانشگاه‌ها، روحانیون، آموزش و پرورش و سایر حوزه‌ها مشخص شده و نسبت به رعایت موارد بهداشتی و عدم حضور در مراسم‌های عروسی و عزا تذکر داده می‌شود.

ولدی یادآور شد: معاونان فرماندار به صورت منظم در نوبت‌های صبح و عصر بازرسی‌های مستمر دارند و هر تیم بازرسی را یک خبرنگار همراهی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: گندزدایی و ضدعفونی معابر و خیابان‌های شهر به طور مستمر و روزانه انجام و کاروانی در سطح شهر با همراهی یک دستگاه آمبولانس و خودروی آژیرکش، اطلاع‌رسانی و هشدارهای لازم را به شهروندان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات