خبرهای داغ:
رئیس اداره امورقرآنی اوقاف و امورخیریه استان قزوین

برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در روزهای ۱۸ و ۲۱ آبانماه در قزوین

عظیمی گفت: چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم اوقاف در سال جاری در دو بخش خواهران و برادران در روزهای ۱۸ و ۲۱ آبانماه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۹۱۳۰۰
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

علی عظیمی رئیس اداره امورقرآنی اوقاف و امورخیریه استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری قرآن بیان کرد: چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم اوقاف در سال جاری در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود که این مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا در مراکز استان ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات خواهران فردا یکشنبه ۱۸ آبان ماه خواهران در اداره کل اوقاف استان برگزار می شود گفت: از بین شرکت کنندگان مراحل قبل، چهار نفر از خواهران به مرحله کشوری راه پیدا کرده که اسامی این شرکت کنندگان در رشته حفظ ۲۰ جز مرضیه سهرابی، حفظ کل مهناز مومنی، ترتیل انسیه حاج یوسفی و در رشته قرائت تحقیق زهرا کریم خان زند می باشد.

عظیمی اظهار کرد: مسابقات در بخش خواهران صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود و پس از تلاوت قرآن کریم توسط ابن چهار شرکت کننده، هیئت داوران در تهران، به داوری می پردازند.

رئیس اداره امورقرآنی اوقاف و امورخیریه استان قزوین با اشاره به مسابقات برادران عنوان کرد: روز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه نیز مسابقات در بخش برادران در رشته های حفظ ۲۰ جز، حفظ کل، ترتیل، اذان و قرائت و تحقیق برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات برادران در محل صدا و سیمای مرکز استان برگزار می شود تلاوت شان ضبط شده و از هشتم تا پانزدهم آذرماه از طریق شبکه قرآن پخش شده و داوری این مسابقات به صورت زنده انجام خواهد شد.

عظیمی اضافه کرد: در بخش برادران در رشته حفظ ۲۰ جز محمد جواد محجوب، حفظ کل سعید علی اکبری، قرائت ترتیل مهدی جوزی، اذان علی غلامی و در رشته قرائت تحقیق علی غلامی و سید مصطفی حسینی به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین هدف برگزاری مسابقات قرآن کریم یادآور شد:

گفتنی است نظارت بر مسابقات در بخش خواهران توسط ناظر تعیین شده انجام می شود و در بخش برادران نیز توسط ناظر فنی که از تهران به استان ها اعزام شده انجام خواهد شد.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار