خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسدآباد عنوان کرد

اجرای ۲۱ عنوان برنامه شاخص در اسدآباد به مناسبت هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اجرای ۲۱ عنوان برنامه شاخص در اسدآباد به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۳۹۶۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰

اجرای ۲۱ عنوان برنامه شاخص در اسدآباد به مناسبت هفته بسیجسرهنگ امیدعلی الیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن گرامیداشت یاد امام(ره) و شهدا و تبریک هفته مبارک بسیج اظهار داشت: شجره طیبه بسیج به عنوان بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی کشور، بهترین بستر برای تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است که همه باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

وی در ادامه ضمن تشریح برنامه سپاه ناحیه اسدآباد در هفته مبارک بسیج گفت: ما با توجه به شرایط موجود کرونایی ۲۱ عنوان برنامه شاخص در سطح شهرستان اجرا خواهیم کرد.

فرمانده سپاه اسدآباد عنوان کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با امام جمعه شهرستان، تجلیل از نخبگان در عرصه بسیج، سرکشی از خانواده معظم شهدای بسیجی و غبارروبی قبور مطهر شهدا اشاره کرد.

وی برگزاری رژه خودرویی و موتوری، رزمایش کمک مومنانه، برگزاری چهار یادواره شهدا به صورت مجازی، تهیه و توزیع میان وعده مقوی بین کادر درمان و بیماران کرونایی، اعزام گروه‌های جهادی برای خدمت به مردم در حوزه پزشکی، دامپزشکی و تعمیر منازل را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

الیاسی تصریح کرد: فضاسازی محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی، تذکر لسانی در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی، واگذاری دو باب مسکن به افراد بی‌بضاعت تحت پوشش کمیته امداد، کمک‌های مومنانه آموزشی در قالب جهاد آموزشی به دانش‌آموزان فاقد تلفن همراه و مکان‌های فاقد اینترنت، ایستگاه سلامت و کمک به افراد مبتلا به کرونا نیز از برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه رزمایش بزرگ ۵ آذر به خاطر عدم شیوع بیماری کرونا حذف شده است، ما در این روز سه برنامه در نظر داریم که از جمله می‌توان به ضدعفونی کردن معابر و مکان‌های عمومی، تذکر لسانی در قالب هیات‌های امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان و راه‌اندازی «پویش من ماسک می‌زنم» در این روز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار