خبرهای داغ:
محمد شایسته راد
در آغاز هفته بسیج و با حضور فرمانده سپاه ناحیه کاشان صورت گرفت؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در آغاز هفته بسیج با حضور در شهرک صنعتی قمصر و تشکیل جلسه با اعضای هیات امنای شهرک صنعتی از دو مجموعه تولیدی صنعتی بازدید نموده و از نزدیک با تولید کنندگان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۹۴۸۳۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان؛ به نقل از  بسیج مهندسین صنعت و معدن، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در آغاز هفته بسیج با حضور در شهرک صنعتی قمصر و تشکیل جلسه با اعضای هیات امنای شهرک صنعتی از دو مجموعه تولیدی صنعتی بازدید نموده و از نزدیک با تولید کنندگان دیدار کرد .

در این دیدار فرمانده سپاه کاشان ضمن حضور در شهرک صنعتی قمصر و بازدید از خط تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی این شهر از شرکت شمس درخشان و  خط تولید و زیر ساخت های موجود این شرکت بازدید کرده و از نزدیک در جریان مشکلات مجموعه تولیدی قرار گرفت.

جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان و هیات امنای شهرک صنعتی قمصر، مدیران صنایع واعضای هیات امنا ظرفیت های موجود در مجموعه های صنعتی در راستای ایجاد اشتغال و تحقق جهش تولید را بیان کردند.

در ادامه مشکلات موجود و موانع تولید را مطرح نموده و خواستار همکاری مسئولین با تولید کنندگان در شرایط فعلی شدند. جناب سرهنگ اکبری ضمن تشکر از زحمات مدیران صنایع  بدلیل تلاش و جهاد در خط مقدم تولید و نیز هم افزایی در زمینه کمک به حل مشکلات شهرک صنعتی در شرایط فعلی کشور، اظهار داشتند ظرفیت های خوبی در این منطقه صنعتی برای تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار وجود دارد.

ایشان افزودند بسیج ظرفیت و توانمندی های تخصصی خود در زمینه صنعت و تولید را  در اختیار مجموعه های صنعتی شهرستان قرار می دهد تا با کمک ایشان و سایر دستگاههای مرتبط در زمینه رفع مشکلات و موانع تولید گام موثری برداشته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار