خبرهای داغ:

تعطیلی موقت ۱۴ مهدکودک در پی شیوع کرونا در شاهرود

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از تعطیلی موقت ۱۴ مهدکودک در پی شیوع کرونا در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۴۸۸۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
تعطیلی موقت ۱۴ مهدکودک در پی شیوع کرونا در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسعود جهانسیر از تعطیلی موقت ۹ مهدکودک شهری و ۶ مهدکودک روستایی در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا و ترس خانواده‌ها از حضور فرزندانشان در کلاس ها، تعداد زیادی از صاحبان مهد‌های کودک درخواست تعطیلی موقت دارند.
معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود بیان کرد: تعداد ۱۸ مهدکودک شهری، ۱۱ روستا مهد و آدینه مهد در شهرستان شاهرود مجوز فعالیت داشته که تعدادی از آن‌ها موقتا تعطیل شده اند و بقیه مهد‌های کودک تحت نظارت بهزیستی با یک سوم ظرفیت کارکنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
وی با اشاره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مهد‌های کودک شهرستان ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مهدهای کودک فقط مربوط به شرایط کرونا نمی‌باشد و کمکان با وجود شرایط کنونی علاوه بر رعایت موارد قبل طبق دستورالعمل‌ها اقداماتی، چون توزیع ماسک، مواد ضد عفونی کننده و چینش و آموزش‌های کودکان علی الخصوص مسائل بهداشتی به کودکان با رعایت فاصله‌های گذاری فیزیکی انجام می‌شود.
جهانسیر در خصوص اضطراب و نگرانی خانواده‌ها گفت:کارشناسان بهزیستی و مربیان مهد‌های کودک با حساسیت و دقت زیادی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت داشته و خانواده‌ها می‌بایست اجازه بدهند کودکان از مسائل آموزشی، تربیتی و رشدی در مهد‌های کودک بهره‌مند شوند.
معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با اشاره به استیجاری بودن ساختمان اکثر مهد‌ها و دشواری پرداخت اجاره برای آنها، خواستار یاری و همدلی مالکان با مهد‌های کودک شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها