خبرهای داغ:

تحویل پارچه ۷۰۰ هزار عدد ماسک به مراکز تولیدی استان سمنان

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ۷۰۰ هزار متر پارچه ماسک با قیمت دولتی تهیه و به مراکز تولیدی تحویل‌شده تا به قیمت مناسب ماسک تولید و به دست مردم برسانند.
کد خبر: ۹۳۰۰۵۴۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
تحویل پارچه ۷۰۰ هزار عدد ماسک به مراکز تولیدی استان سمنانسردار حمید دامغانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تقدیر از زحمات کادر درمانی در مقابله با کرونا، به کمک‌های جهادی مردم و بسیجیان و گروه‌های جهادی در پیشگیری اولیه اشاره کرد و افزود: کارگاه‌های تولید ماسک در حال حاضر، در استان سمنان فعال هستند و ۷۰۰ هزار عدد ماسک با قیمت دولتی تهیه و به مراکز تولیدی تحویل‌شده تا به قیمت مناسب ماسک تولید و به دست مردم برسانند.
سردار حمید دامغانی گفت: بسیجیان با تعامل و هماهنگی با مراکز و خانه بهداشت در راستای قرنطینه و غربالگری در استان سمنان خود را مکلف دانسته و کمک به کادر درمانی را مورد توجه دارند.
وی بیان کرد: در خصوص پزشک و پرستار تلاش داریم در میدان خدمت کنیم؛ اما، چون موضوع تخصصی است ما زیاد نتوانستیم وارد شویم اما ظرفیت بسیج در خدمت کمک به کادر بهداشت و درمان است تا مشکلات مردم کاهش یابد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن تشکر از بسیج جامعه پزشکی و فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه شاهرود که به کادر درمان کمک و خوب عمل کردند، اظهار کرد: در شهرستان شاهرود، بسیجیان و پاسداران ویژه پای کار بودند و مراکز درمانی سپاه در استان در تشخیص و استفاده از ظرفیت درمانی برای کمک به کادر درمان تلاش کردند.
دامغانی ادامه داد: مجموعه سپاه و بسیج آماده است تا در طرح حافظان سلامت در شاهرود که طرحی پایلوت است کمک کند تا توسعه یابد؛ چراکه آثار و برکات فراوانی دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها