خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اعلام آمادگی ۸۲۰ بسیجی داوطلب نهاوندی برای اجرای طرح شهید سلیمانی

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در این طرح ۸۲۰ بسیجی داوطلب برای کمک به اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند و البته این افراد به جزء افرادی هستند که در بیمارستان و مراکز دیگر داوطلب جهادی هستند و کمک می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۰۲۴۶۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

اعلام آمادگی ۸۲۰ بسیجی داوطلب نهاوندی برای اجرای طرح شهید سلیمانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ علی مختاری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در بخش مرکزی نهاوند اظهار داشت: این طرح با هدف تسریع در شناسایی افراد مبتلا و کمک به درمان و بهبودی پیش از انتشار ویروس به اطرافیان و در نهایت وارد نشدن به مرحله چهارم کرونا اجرا می‌شود.

وی گفت: در این طرح ۸۲۰ بسیجی داوطلب برای کمک به اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند و البته این افراد به جزء افرادی هستند که در بیمارستان و مراکز دیگر داوطلب جهادی هستند و کمک می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: این طرح به دلیل آمار بالای مبتلایان در خانه‌ها، به نام خانه و محله نامگذاری و از آنجا آغاز و اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: ۱۴ مرکز خدمات جامع سلامت در بخش مرکزی شامل هفت مرکز شهری و هفت مرکز روستایی به همراه نیروهای بسیج و خانه بهداشت با کمک همه ظرفیت‌های بخش و نیروهای مردمی در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مشارکت دارند.

مختاری در تشریح اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهرستان نهاوند به ۲۰ منطقه تقسیم شده که در هر منطقه یک نماینده از شبکه بهداشت، یک نماینده از بسیج وسپاه و یک نماینده نیز از سازمان تبلیغات (روحانیون) در سه تیم روزانه با هدف (حمایت ، نظارت و مراقبت) به مراکز و منازل برای بررسی مراجعه می‌کنند.

وی افزود: در این طرح ۸۵۰ نفر از بسیجیان فعال شهرستان در مناطق مختلف شهری و روستایی به کمک ۷۸ خانه بهداشت شهرستان در این طرح مشارکت داشته و تلاش می‌کنند تا از شیوع این بیماری پیشگیری و در امر شناسایی و حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و خانواده‌های آن پیشگام باشند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف این طرح، ساماندهی تیم‌های عملیاتی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، شناسایی خانوارها، فرهنگ‌سازی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت به ویژه ظرفیت خیرین بخش در دستور کار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات