خبرهای داغ:
امام جمعه فامنین:

مدارس تشکیل و پرورش دهنده جامعه ما هستند

امام جمعه فامنین گفت: سه چیز که تاثیرگذاری زیادی در شخصیت فرزندان دارد عبارت است از ژنتیک، محیط پیرامون و بحث بزرگ و اصلی مدارس است، چراکه مدارس تشکیل و پرورش دهنده جامعه ما هستند.
کد خبر: ۹۳۰۳۹۰۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

مدارس تشکیل و پرورش دهنده جامعه ما هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، پنجمین اجلاس نماز شهرستان با شعار «پیوند مسجد، خانه و مدرسه» به صورت مجازی برگزار شد.

امام جمعه فامنین در این مراسم گفت: سه چیز که تاثیرگذاری زیادی در شخصیت فرزندان دارد عبارت است از ژنتیک، محیط پیرامون و بحث بزرگ و اصلی مدارس است، چراکه مدارس تشکیل و پرورش دهنده جامعه ما هستند.

حجت الاسلام رضا مصباح افزود: یکی از مقوله‌های بسیار مهم ما برای تربیت دانش‌آموزان معلمین ما هستند، دومین مقوله نحوه چینش محیط پیرامون دانش‌آموزان در مدارس، سومین مقوله تشویق دانش‌آموزان در ارزش‌های دینی است.

فرماندار فامنین نیز در این مراسم ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته برای برگزاری این اجلاس در سطح شهرستان گفت: کودکان به اعمال پدران و مادران نگاه می‌کنند، نه به سخنان آنها بنابراین ما باید هرچه می‌توانیم موقع عبادت اخلاق خود را زیباتر کنیم.

سيد مجيد شماعی افزود: یکی از دلایل گسترش اسلام اخلاق بسیار خوش و حسنه پیامبر اکرم (ص) بوده است.

در پایان این مراسم از ۱۵ نفر از فعالان نماز شهرستان فامنین تقدیر و مسجد النبی به عنوان مسجد الگو و نمونه شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار