فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم پیام تسلیتی صادر کرد

صبح امروز فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) شهرستان دیلم در پی درگذشت پدر شهید والامقام حسین درویشی پیام تسلیتی صادر کرد
کد خبر: ۹۳۰۴۰۵۳
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، متن پیام به این شرح می‌باشد:
سرهنگ مرادی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) شهرستان دیلم پیام تسلیتی صادر کرد
إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

خانواده محترم شهید والامقام حسین درویشی

خبر درگذشت مرحوم «کربلایی احمد درویشی» پدر بزرگوار شهید والامقام حسین درویشی که از نمونه‌های صبر و ایثار بود موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق، عزیزترین سرمایه‌ی خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمود تا حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.

اینجانب مصیبت در گذشت این پدر فداکار را به عموم مردم شهید پرور شهرستان دیلم و بیت مکرم ایشان خاصه اهالی محترم منطقه امامزاده عبدالله تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان علوّ درجات برای آن فقید سعید، وصبر و شکیبائی برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

شهید حسین درویشی درسال ۱۳۵۰ دریک خانواده مذهبی و مستضعف در روستای امامزاده عبدالله از توابع بخش هندیجان در مجاورت شهرستان دیلم چشم به جهان گشود. شهید دوران ابتدایی و راهنمایی را پشت سر گذاشت و وارد دبیرستان شد، اما روح بزرگ او اجازه نمی‌داد که دوران دبیرستان را بگذراند و می‌خواست وارد دانشگاه شود لذا بدون فوت وقت و بدون کنکور، وارد دانشگاه مکتب امام حسین (ع) گردید و در تاریخ ۱۸/۳/۱۳۶۷ به جبهه اعزام شد و کمتر از یک هفته از استقرار آنان در جزیره‌ی مجنون نگذشته بود که در تاریخ ۴/۴/۱۳۶۷ توسط دشمنان اسلام و قرآن مورد هجوم بعثیان قرار گرفت و پس از چند ساعت مقاومت ساعت ۹ صبح بر اثر اصابت خمپاره دشمن به سنگرشان به فیض شهادت نائل گردید. بخاطر درگیری شدید، همرزمانش موفق نشدند پیکر به خون غلتیده اش را به پشت جبهه انتقال بدهند و او برای سرودن سرود ابدی شهادت درصحنه‌ی نبرد باقی ماند.
روحش شاد و راهش پر رهرو و مستدام باد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار