خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

مشارکت بیش از ۵۲۰ تیم از بسیجیان کبودراهنگ در طرح شهید سلیمانی

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از مشارکت بیش از ۵۲۰ تیم از بسیجیان شهرستان در طرح شهید سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۵۳۸۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳

مشارکت بیش از ۵۲۰ تیم از بسیجیان کبودراهنگ در طرح شهید سلیمانیسرهنگ محمود بداغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با اشاره به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که با همکاری مجموعه سپاه و بسیج با شبکه بهداشت و درمان و عزیزان هلال احمر در حال برگزاری است، اظهار داشت: در راستای مدیریت و کنترل بیماری ناشی از ویروس کرونا تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی متشکل از بسیجیان و کارشناسان بهداشت و درمان سازماندهی و در شهرها و روستاها به صورت محله محور فعالیت می‌کنند.

وی گفت: در اجرای این طرح ۱۹ محله و ۱۳۶ بلوک مشخص شده و بیش از ۵۲۰ تیم تشکیل و در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: تیم های مراقبتی نیز آموزش های لازم را توسط همکاران شبکه بهداشت و درمان دیده‌اند و هم اکنون آماده اجرای ماموریت خود هستند.

وی گفت: امیدواریم به برکت نام سردار عزیز و فراموش نشدنی اسلام، حاج قاسم سلیمانی، با مشارکت سپاه و بسیج و همکاری و تعامل سازنده دستگاه های دولتی شهرستان اعم از فرمانداری و سایر دستگاه ها که در پشتیبانی از این طرح همکاری لازم را دارند بتوانیم در یک پروسه زمانی مشخص شده اولا نسبت به کاهش این بیماری در سطح شهرستان و سپس در راستای ریشه‌کنی این ویروس منحوس از سطح جامعه اقدامات موثری داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات