خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین:

مسئولین با تکیه برمکتب سلیمانی شرنابسامنی اقتصادی را از سرملت دور کنند/حاج قاسم، عملا سرداردل‌ها بود

سردار شاهرخی گفت: سردار شهید سلیمانی و امثال ایشان، شر داعش را از سر ملت دور کردند و لازم است سایرین نیز با تکیه بر روش این شهید گرانقدر، شر نابسامانی اقتصادی را از سرملت دور کنند.
کد خبر: ۹۳۰۹۳۴۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

سردار محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین بیان کرد: در اعتقادات و باورهایمان سفارش شده که اگر کارهای هر فرد رنگ خدایی داشته باشد خداوند محبتش را در دل مردم قرار می‌دهد، سردار شهید سلیمانی مصداق این امر بود و تمام کارهایش سبقه و رنگ خدایی داشته و جز خدا و رضایت او چیزی را مدنظر نداشت، از این رو مردم نیز ایشان را دوست داشتند.

 

وی ادامه داد: سردار سلیمانی فردی بود که به ملت عشق می‌ورزید و خواستار رفاه، سلامت و عزت ملت بود و این باور را در گفتار و عمل نشان داد؛ درواقع سردار دل‌ها واژه‌ای نبود که توسط یک ستاد انتخاب شود، بلکه مردم محبت سردار را در دل داشتند و به همین دلیل این عنوان و صفت به ایشان اطلاق شد.

 

فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین ابراز کرد: صداقت یکی از ویژگی‌های مهم سردار سلیمانی بود، وی در سرباز ولایت بودن، عشق ورزیدن به ملت و به کار بردن هرچه داشت برای اعتلای ملت صادق بود و این موضوع برای ما یک عبرت و درس است و می‌توانیم با تکیه بر آن صداقت را مرام عملی و گفتاری خود قرار داده، با ملت صادق بوده، درد آن‌ها را درد خود دانسته و برای برطرف کردن آن تلاش کنیم.

 

وی ادامه داد: سردار سلیمانی هنگامی که احساس کرد استکبار قصد دارد امنیت ما را مختل کند با تمام وجود به میدان آمد تا اجازه ندهد خدشه‌ای به امنیت وارد شود؛ اکنون نیز که با عدم امنیت اقتصادی مواجه هستیم و مشکلات اقتصادی چهره‌های بسیاری را غمگین کرده باید از شهید سلیمانی بیاموزیم و قطعا اگر با روش و کردار سردار سلیمانی با افرادی که این امنیت را از بین می‌بردند مقابله شود به پیروزی می‌رسیم.

 

این مسئول عنوان کرد: سردار سلیمانی به این ملت و توانمندی و شعار «ما می‌توانیم» باور داشت و با نیرویی که خداوند به ملت داده به مقابله با خطرات می‌شتافت و مشکلات را حل می‌کرد؛ ملت ما نشان داده که در تمام زمینه‌ها توانمند است.

معیار قرار دادن روش سردار سلیمانی در عرصه‌های مختلف

وی ادامه داد: سرمایه انسانی که خدا به ایران داده کم نظیر است اما از آن به خوبی استفاده نمی‌کنیم، هر جا که از این سرمایه خوب استفاده کرده‌ایم ثمره آن را دیده‌ایم ، لازم است شیوه شهید سلیمانی را الگوی راه خود قرار داده و فرصت سوزی نکنیم.

 

فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز بیان کرده‌اند برای رفع تحریم حتی یک ساعت هم نباید تاخیر کرد اما چهار سال است که درحال تاخیر هستیم، شهید سلیمانی در امور یک ساعت هم در امور تاخیر نمی‌کرد؛ چرا که نسبت به قدرتی که خداوند درون ملت قرار داده آگاه بود و می‌دانست که با آن می‌توان بسیاری از کارهای نشدنی را انجام داد.

 

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی ملت را در عمل باور داشت، ما نیز باید همه را فرزند این ملت بدانیم و نباید در ملت انشقاق ایجاد کنیم، با تحقق این امر مجموعه‌ای منسجم و متحد خواهیم بود که برکات زیادی به همراه خواهد داشت

 

سردار شاهرخی ابراز کرد: سردار سلیمانی علاوه بر اینکه با زنده بودن ملت را سربلند کرد با شهادتش نیز در خدمت این ملت قرار گرفت و برکاتی برای همه داشت‌، وی فرزند این ملت بود و این را در عمل نشان داد، باید راه این شهید بزرگوار را در هر عرصه‌ای که هستیم معیار کارها قرار دهیم.

تهیه بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی به کمک مردم استان

وی افزود: اقدامات و روش سردار سلیمانی در عرصه‌های مختلف قابل استفاده است؛ اگر هدف ما اعتلا، رفاه و آرامش ملت در ابعاد مختلف باشد هزاران هزار سلیمانی در کشور ایجاد می‌شود.

 

این مسئول عنوان کرد: ملت ایران بزرگواری خود را نشان داده و هر زمان حاکمیت و دولت از مردم خواسته در صحنه‌های مختلف سیاسی و حماسی حضور پیدا کرده‌ و حجت را تمام کرده‌اند؛ در رزمایش کمک مومنانه نیز مردم استان باوجود فشار اقتصادی بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی که هر بسته ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان ارزش داشت را تامین کردند.

سردار سلیمانی عامل وحدت ساز در منطقه

وی با اشاره به توانایی سردار سلیمانی در ایجاد وحدت ابراز کرد: در عملیات آزادسازی حلب در سوریه جریان‌های مختلفی از جمله روسیه، سوریه، حزب الله لبنان، عراق، افغانستان و پاکستان نقش آفرین بودند که هر یک منافع خود را مد نظر داشتند و در اینکه حلب باید هدف باشد اختلاف جدی وجود داشت، در این شرایط شهید سلیمانی این میزان از تضاد را به وحدت تبدیل کرد.

 

وی بیان کرد: سردار سلیمانی در مراسمی اعلام کرد که تا سه ماه دیگر اسمی از حکومت داعش بر کره زمین نخواهد بود که این سخن نشان از اشراف، برآورد و داشتن داده‌های دقیق بود، این شهید گرانقدر می‌دانست که این کار شدنی است و این حرف در زمان معین تحقق پیدا کرد.

 

سردار شاهرخی افزود: در شرایط کنونی لازم است که دولت مردان به ملت بگویند درچند ماه آینده دشمن خبیثی که ناامنی اقتصادی و فقر بیکاری ایجاد کرده از بین می‌رود و برای تحقق این موضوع از خدا و روح شهدایی که جان خود را برای اعتلای ملت دا‌ده‌اند استعانت بگیرند.

 

وی بیان کرد: سردار شهید سلیمانی و امثال این شهید گرانقدر، شر داعش را از سر ملت دور کردند و لازم است سایرین نیز شر نابسامانی اقتصادی را دور کنند، جوانان هر زمان که دست نیاز دراز کردیم با ما همکاری داشته‌اند، در مقابل فردی که مسئولیت پذیرفته نیز باید به قسمی که خورده التزام عملی داشته باشد.

 

فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین در پایان گفت: همه وجود سردار سلیمانی تلاش برای نشاندن لبخند به چهره مردم بود، ما نیز باید قسم بخوریم آرامش را در مردم ایجاد کنیم و از توانمندی‌های داخلی استفاده کنیم، چرا که این قابلیت‌ها در کشور وجود دارد.

م/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها