خبرهای داغ:

اجرای بیش از ۲۰ برنامه ویژه بانوان در دهه فجر شاهرود

مسئول امور بانوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود گفت:بیش از ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی وهنری، همزمان با دهه فجر درشهرستان شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۱۶۷۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، زهرا عامریان، با اشاره به برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی پیش بینی شده دهه فجرسالجاری ویژه بانوان گفت: بیش از ۲۰ برنامه در حوزه فرهنگی وهنری از جمله عصر شعر، داستان کوتاه و خاطره گویی، نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی، رونمایی کتاب بانوان نویسنده، مسابقه قرآنی، فرهنگی، نشست‌های پژوهشی پیرامون وقایع انقلاب، تجلیل از بانوان فعال عرصه فرهنگی، هنری و کارآفرین، برپایی نمایشگاه جهش تولید آثار هنری و همایش و نشست‌های بانوان با موضوع نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌هایی است که از سوی بانوان هنرمند این اداره برگزار خواهد شد.
مسئول امور بانوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرودافزود:در شهرستان شاهرود بانوان فرهیخته‌ای در رشته‌های (هنر‌های تجسمی، نویسندگی، شعر، قرآن، نمایش) فعالیت دارند.
وی با اشاره به نقش آفرینی بانوان در عرصه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی در شهرستان شاهرود تصریح کرد: خوشبختانه بیش از نیمی از مسئولیت‌های مراکز فرهنگی، هنری و قرآنی تحت پوشش این اداره بر عهده بانوان قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها